Hier zit er ook eentje binnen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op dit moment die hoerige tyfusvlieg die gisteren naar binnen is gevlogen toen ik even alles had opengezet om te luchten tijdens het dweilen helemaal de tering laten meppen. Dat dweilen waarschijnlijk ook.
Ja, dat blijktquote:Op zondag 1 juni 2025 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Ja ik had toen net m'n ogen open en had nog geen koffie op.
Kan best hoorquote:Op zondag 1 juni 2025 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De maand pauze is afgelopen. Als je in september weer in topvorm wil zijn, kan je niet pas in augustus beginnen.
OLIJVEN!!quote:Op zondag 1 juni 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit er ook eentje binnen.
En de Nina poes kijkt er slechts een beetje blij naar.
Ja en het is ook nog eens zo'n klein hyperactief geval, en niet zo luie dikke die je met de elektrische meppert binnen 2 seconden hebt geroosterdquote:Op zondag 1 juni 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit er ook eentje binnen.
En de Nina poes kijkt er slechts een beetje blij naar.
Hangt er van af wat je onder topvorm verstaat. 3 maanden stil zitten haal je niet in 1 maand in als je geen 18 meer bent.quote:
Zou dat lekker zijn?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* doopt vlieg in de olijfolie (Extra Vergine)
Probeer niet al te gek te doen zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De maand pauze is afgelopen. Als je in september weer in topvorm wil zijn, kan je niet pas in augustus beginnen.
Soort kleinformaat overpriced Bounty's?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou Merci - Coconut collection lekker zijn?
Klinkt wel aanlokkelijk
Het is niet eens zo'n leuke opmerking, maar ik moest er om lachen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer niet al te gek te doen zou ik zeggen.
Hm... ja misschien ?quote:
Ik heb het idee dat er niet alleen koffie in je koffie zat.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet eens zo'n leuke opmerking, maar ik moest er om lachen.
Ik ken jouw uitstelgedrag, augustus is een realistische startdatumquote:Op zondag 1 juni 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je onder topvorm verstaat. 3 maanden stil zitten haal je niet in 1 maand in als je geen 18 meer bent.
HIHIHIHIquote:Op zondag 1 juni 2025 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er niet alleen koffie in je koffie zat.
In de melk wel denk ik, samen met aardbeien en dadels, zo'n handjevol vliegen met olijfolie erbij.quote:
Het voordeel van een teamsportquote:Op zondag 1 juni 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken jouw uitstelgedrag, augustus is een realistische startdatum
Voor de extra crunch (pootjes/ vleugeltjes).quote:Op zondag 1 juni 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de melk wel denk ik, samen met aardbeien en dadels, zo'n handjevol vliegen met olijfolie erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |