rustaagghh , jij duivel...quote:Op zondag 1 juni 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaa dat zo die super brandende salpicon op hun hoofd terecht komt
Waterlof?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
ik heb extreem vroeg mijn witlof gekookt... die lekt nu uit...
wedden dat er vanavond als het in ham en kaas gerold is en in de oven heeft gezeten nog steeds water uit komt?
ja nou datquote:
Ik denk dat het zichzelf gaar stoomt in de oven.quote:
bescherming aan alle kanten, daar houden katten van.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Ik had van de week dit reismandje gekregen van een vriendin omdat haar kater veel te groot en dik is voor dit reismandje. Ik had hem dus neergezet zodat ze eraan kan wennen maar schijnbaar valt dat ding meer in de smaak dan het slaapmandje wat ik gekocht had bij de Wibra.
[ link | afbeelding ]
(Dit was een foto van vannacht)
Maar dat heeft haar nieuwe mandje ook.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bescherming aan alle kanten, daar houden katten van.
Oh ja, toch wel. Dan geen idee.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
(Hier was ze er maar heel even in)
Maar ze vindt dat kleedje in het reismandje wel chill dus misschien komt het daardoor.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, toch wel. Dan geen idee.
Dat zou kunnen. Zou je die in haar slaapmandje kunnen leggen. Kijken waar ze dan gaat liggenquote:Op zondag 1 juni 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ze vindt dat kleedje in het reismandje wel chill dus misschien komt het daardoor.
Ik heb ook Kaiserbroodjesquote:Op zondag 1 juni 2025 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Tas sterke koffie, schaaltje watermeloen, Kaiser broodje met belegen kaas, mandarijnensapje, ik kan er weer een half uurtje tegenaan.
ik heb een saladequote:
Iets meer info aubquote:
zo'n kant en klare van de appie met couscous en falafel.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets meer info aub![]()
Wat voor salade? Is het lekker? Is het voldoende?
Oh ja, dat klinkt wel vullendquote:Op zondag 1 juni 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n kant en klare van de appie met couscous en falafel.
en ja, die is best lekker, alleen de dressing laat ik weg.
en ja het is te vroeg voor lunch, maar wil zo nog even weg
Zag dat ze een 2e takumi nu in de haagse binnenstad hebben op de herengracht. Die hebben ook een terrasquote:
Die op de Herengracht zit er al jaren, maar dat terras hebben ze nog niet zo heel lang. Wel leuk gedaan, want voldoende te zien daar.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zag dat ze een 2e takumi nu in de haagse binnenstad hebben op de herengracht. Die hebben ook een terras
hmmm heb ik er dan altijd voorbij gelopen zonder te weten dat dat lekker eten wasquote:Op zondag 1 juni 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die op de Herengracht zit er al jaren, maar dat terras hebben ze nog niet zo heel lang. Wel leuk gedaan, want voldoende te zien daar.
quote:Op zondag 1 juni 2025 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm heb ik er dan altijd voorbij gelopen zonder te weten dat dat lekker eten was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |