Zonder sambal.quote:
Het is 10.00 uur geweestquote:Op zondag 1 juni 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
US en CL zijn weer on a roll![]()
![]()
Mijn boter heeft geen kuipjequote:Op zondag 1 juni 2025 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon het kuipje van de boter bewaren
en zonder de margarinequote:Op zondag 1 juni 2025 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder sambal.![]()
En zonder die kilo zout.![]()
Fijn.quote:
Ik heb liever roomboter, maar goed.quote:
Is grijs van oorsprong.quote:
Met de echte bali-jus.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder sambal.![]()
En zonder die kilo zout.![]()
Per vestiging blijkbaar dus ook wel verschillendquote:
Toch maar weer naar Rotterdamquote:Op zondag 1 juni 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Per vestiging blijkbaar dus ook wel verschillend
quote:
Nou, klinkt heerlijkquote:Wist je dat margarine eigenlijk een grijze kleur heeft? De Venlose apotheker Lodewijk van der Grinten vond in 1877 een kleurstof uit die aan de boter kon worden toegevoegd, waardoor het die bekende romige, lichtgele kleur kreeg.
Leuke locatiequote:
Gewoon weer terug in bed gaan liggen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 1 sok binnenste buiten om aan, dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Dekens over mijn hoofd.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon weer terug in bed gaan liggen.
Is met kaas ook, zowat elke kaas heeft een lijkkleur, tot ze er Annatto bij stoppen, een gele kleurstof die gemaakt is uit de zaden van een Zuid-Amerikaanse boom. Dit additief houdt een risico in op onder andere anafylaxie, netelroos en angio-oedeem.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is met kaas ook, zowat elke kaas heeft een lijkkleur, tot ze er Annatto bij stoppen, een gele kleurstof die gemaakt is uit de zaden van een Zuid-Amerikaanse boom. Dit additief houdt een risico in op onder andere anafylaxie, netelroos en angio-oedeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |