Jep.quote:
Asjeblieft, wil je er ook slagroom op?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gooi het maar op mijn bordje, zitten grote opstaande randen op en is nog lang niet vol
O dat is wel lekker.quote:
Wil je naar een gebied waar de zon nooit ondergaat?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Jep.
Gelukkig wordt het hier nog donker..
Hoe is het met koekiequote:
Wel weer oke, opgeladen dit lange weekend. Moest ook wel want juni gaat een vreselijk drukke maand voor mij wordenquote:
Hoe was de meet?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
* gebrokenglas denkt aan De Nacht.
Gelukkig maar, wel op jezelf blijven letten en op tijd gas terug nemenquote:Op zondag 1 juni 2025 08:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel weer oke, opgeladen dit lange weekend. Moest ook wel want juni gaat een vreselijk drukke maand voor mij worden
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel weer oke, opgeladen dit lange weekend. Moest ook wel want juni gaat een vreselijk drukke maand voor mij worden
Vertel? Heb je slagroom van tieten geliktquote:Op zondag 1 juni 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil jij ook slagroom GG?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn een aantal dingen die op mijn pad komen waar ik heel erg naar uit kijk. Via het werk een nieuwe klant.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kijk jij daar naar uit? Merk dat ik et een beetje tegenop zie
Ja, het was heel gezellig.quote:
Aah dat klinkt wel leuk zegquote:Op zondag 1 juni 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het was heel gezellig.
We waren uiteindelijk met 13 DTSers volgens mij. Moet even goed nadenken wie allemaal.
Eerst 'verzamelen' in de stationshal (waar dus wel een piano stond), toen langs de Appie XL voor wat chips en cola en bier (een Appie die echt een XL is, wat een grote winkel zeg), toen door naar het park. Daar hebben we uren gezeten (het was wel wat warm, met die zon), tot 20 uur, toen werd het tijd om wat te gaan eten. Toen ben ik naar huis gegaan omdat ik nog 3 uur te rijden had, dus hoe de avond verder verlopen is weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |