Ik kan mij uit mijn jeugd nog de volgende scene herinneren.quote:
Ik kan mij er iets bij voorstellenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Koot en Bie. Ben altijd bang voor hen geweest, ze knalden de onderwerpen de camera in. Ik vond ze ook onvoorspelbaar.
O ja vreselijk, vooral die tweede foto.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:36 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik kan mij er iets bij voorstellen
Bekijk deze YouTube-video
Ik was al jong en vroeg wijs. Op m'n tiende keek ik graag naar Ko van Dijk, Guus Hermus en andere toneelregistraties. Daarna was ik een wiskid met Herenleed. Het absurdisme zat er al jong in.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Toen je vroeger in jouw jeugd keek naar TV-series die jouw ouders graag wilden zien, had je daar als kind dan een andere interpretatie bij als nu als volwassene? Kan je daar een voorbeeld van geven?
En Hugo Metsers die Josine van Dalsum zogenaamd warm hield door bovenop haar te gaan liggen ? En Belinda Meulendijk die in Q&Q op een paard wegrijd. En Quarlis van Ipsen zegt: 'Mooi achterwerk'quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:27 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik kan mij uit mijn jeugd nog de volgende scene herinneren.
Daar had ik echt nachtmerries van
Catweazle door de vingers. De stem van Paulus de Boskabouter was enger dan Eucalypta.quote:
Briljant.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:36 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik kan mij er iets bij voorstellen
Ik denk dat heel veel mensen als kind getraumatiseerd werden door Benjamin Ben van de EO.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Als kind een kinderserie eng vinden, dat kan ook
Is maar een halve aflevering van over gebleven.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Als kind een kinderserie eng vinden, dat kan ook: Kunt U Mij de Weg naar Hamelen vertellen. Vréselijk. Er speelde een heks in en allemaal rare figuren. Ik werd er niet lekker van. Ik wil het ook nooit meer zien.
Don't be ridiculous...quote:Op maandag 2 juni 2025 15:48 schreef herverwijderd het volgende:
Bij Perfect Strangers vond ik die Larry altijd maar saai en een beetje een lul dat hij vaak zo boos was op Balki.
Nu zou ik 100% Larry zijn. Rot op met je hysterische gedoe en laat me gewoon lekker een saaie burgerlul zijn.
Niet zo zeer een andere interpretatie, maar ik ben gewoon een saaie burgerlul geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |