Als dat de enige zou zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat denk je misschien, maar kree zal gewoon thuis blijven
Jullie hadden @SwJ moeten uitnodigen voor de meetquote:Op zondag 1 juni 2025 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik baal dat we zo lief zijn dat we een dicht DTS in de nacht accepteren.
Als ik het zo lees dan was het gezellig en een succes.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, ik had er ook wel bij willen zijn. Misschien komt er een volgende DTS meet.
Dan hopelijk wel wat centraler in het land. Nu hoeft verder niemand zo'n bizar eind te rijden natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, ik had er ook wel bij willen zijn. Misschien komt er een volgende DTS meet.
We hadden een mod erbij, sp3c was er...quote:Op zondag 1 juni 2025 00:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie hadden @:swj moeten uitnodigen voor de meet
ik heb toch een tijd zitten twijfelen of ik zou gaan maar heb er geen spijt van gehadquote:
Ja, maar jij komt nog enkel naar NL voor de uitvaart van je ma zei je.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2025 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb toch een tijd zitten twijfelen of ik zou gaan maar heb er geen spijt van gehad
ja kloptquote:Op zondag 1 juni 2025 00:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Je had nog geen goedemiddag gezegd of je kreeg al een blikje HJ toegeworpen.
Die had ik ook wel willen ontmoeten. Net als hema, grrrr en mikeytjuh (was die er?)quote:Op zondag 1 juni 2025 00:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We hadden een mod erbij, sp3c was er...
yep die was er ook. En Lilak was er ookquote:Op zondag 1 juni 2025 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Die had ik ook wel willen ontmoeten. Net als hema, grrrr en mikeytjuh (was die er?)
Goed om te horen Koen!quote:Op zondag 1 juni 2025 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb toch een tijd zitten twijfelen of ik zou gaan maar heb er geen spijt van gehad
Inderdaad!quote:Op zondag 1 juni 2025 01:02 schreef Shii het volgende:
En een mooienaar de users die dachten dat het geen succes zou worden, een DTS meet.
Goed zoquote:Op zondag 1 juni 2025 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het overleefd, het was echt een toffe dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |