Ben je niet mee gegaan naar die nachtclub?quote:Op zondag 1 juni 2025 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was erg gezellig, en het weer was echt prima. Zelfs aan de warme kant, het had wel wat bewolkter mogen zijn.
En er stond wel degelijk een piano in de stationshal.
Oh toch een piano.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was erg gezellig, en het weer was echt prima. Zelfs aan de warme kant, het had wel wat bewolkter mogen zijn.
Fijn!quote:Op zondag 1 juni 2025 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Op den duur waren we met 13 DTS-ers.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben je niet mee gegaan naar die nachtclub?
Het zal vast gezellig zijn geweest, hoeveel mensen waren er opkomen dagen?
Ja, het is voor herhaling vatbaar. Morgen zullen de verhalen wel komen over de nachtclub, ik ben benieuwd...quote:Op zondag 1 juni 2025 00:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh toch een piano.![]()
Ik vond het jammer dat ik het voorbij heb moeten laten gaan, maar wie weet een volgende keer. Goed om te lezen dat het gezellig was.
Als ik in Nederland was geweest, dan was ik wel gegaan. Mooi dat het gezellig was.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op den duur waren we met 13 DTS-ers.
Ik ben om 20:15 uur naar huis gegaan, de rest is toen gaan eten. Ik ben net 15 minuten thuis.
In 1 ruk terugrijden is niet gelukt, onderweg wel even gepauzeerd.
Daarom worden meets normaliter ook centraal georganiseerdquote:Op zondag 1 juni 2025 00:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Die laatste 100 km naar huis ging niet meer netjes met 130.
Blij dat ik thuis ben.
De eerste in de bijna 7 jaar dat DTS bestaat.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:31 schreef Shii het volgende:
Ja echt leuk om te lezen, volgens mij de eerste DTS meet toch?
Jammer dat de kook "meet" bij mistig nooit is doorgegaan. Ik had wel wat kooktruckjes van hem hebben opgestokenquote:Op zondag 1 juni 2025 00:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, dit is de eerste DTS meet. Jaren werd er geroepen van oh, dat gaat nooit lukken, zo'n meet. Maar dus het is dus nu wel gelukt.
Dan organiseer jij de volgende keer eentje centraal.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom worden meets normaliter ook centraal georganiseerd
Er post nu helemaal niemand, zo saai is hetquote:Op zondag 1 juni 2025 00:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ik begreep dat het dus saai was in DTS? Weinig mensen die bolkten?
Nee dank je.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan organiseer jij de volgende keer eentje centraal.
Ja hij is weer dicht. En iedereen heeft nu nul punten. Even een run draaien met de puntentellerquote:Op zondag 1 juni 2025 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Er post nu helemaal niemand, zo saai is het
Ja mistig.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer dat de kook "meet" bij mistig nooit is doorgegaan. Ik had wel wat kooktruckjes van hem hebben opgestoken
Voor @Shii is het jammer dat die punten niet mee tellen voor Juni, hoewel ze daar waarschijnlijk niet wakker van zal liggenquote:Op zondag 1 juni 2025 00:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hij is weer dicht. En iedereen heeft nu nul punten. Even een run draaien met de puntenteller
Whut?quote:Op zondag 1 juni 2025 00:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb gehoord jij dat heel goed kunt, Meets regelen.
Hoezo niet meetellen voor juni.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor @:shii is het jammer dat die punten niet mee tellen voor Juni, hoewel ze daar waarschijnlijk niet wakker van zal liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |