Ach, spel is toch al naar de klote plus jij telt niet mee dus als iemand door het slotje mag, ben jij het wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het ook in gedachten maar vond het niet kunnen dus niet gedaan
Maar het spookte mij wel door het hoofd, van ik ga door het slotje posten
Nee, maar dan pik ik wel de punten weg van iemand die de laatste post hadquote:Op zondag 1 juni 2025 13:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ach, spel is toch al naar de klote plus jij telt niet mee dus als iemand door het slotje mag, ben jij het wel.
Ja diequote:Op zondag 1 juni 2025 13:11 schreef _UserName_ het volgende:
Die punten die niet mee zouden moeten tellen bedoel je?
* TheStigsDutchCousin doet zijn bestquote:Op zondag 1 juni 2025 11:53 schreef _UserName_ het volgende:
Stuur maar naar Barcelona zo rond 16:15u, dan komt de SC en gaat Max op de zachte band van plek 3 naar 1
O, wat dan?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:22 schreef _UserName_ het volgende:
Blijft zonde maar heb inmiddels ook wel wat anders gevonden, dat scheelt
Oude chat waar ik eerder vaak actief was, soort chatroulette. Zit een vast clubje waar ik er paar van ken.quote:
O gezellig, en daar kan je ook in de nacht gezellig kletsen? of iin de vroeg ochtend?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oude chat waar ik eerder vaak actief was, soort chatroulette. Zit een vast clubje waar ik er paar van ken.
Wst is datquote:Op zondag 1 juni 2025 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oude chat waar ik eerder vaak actief was, soort chatroulette. Zit een vast clubje waar ik er paar van ken.
Zijn wel altijd wat mensen actief maar is een "18+" site, een klein deel zoekt er gewoon gezelligheid zonder bijbedoelingen maar het merendeel is uit op de 18+ activiteitenquote:Op zondag 1 juni 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig, en daar kan je ook in de nacht gezellig kletsen? of iin de vroeg ochtend?
Dat is dat je 1 op 1 chat met iemand, bevalt het, blijf je hangen. Zo niet, ga je naar de volgende.quote:
Chat met beeld?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zijn wel altijd wat mensen actief maar is een "18+" site, een klein deel zoekt er gewoon gezelligheid zonder bijbedoelingen maar het merendeel is uit op de 18+ activiteiten
Oh grappig.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is dat je 1 op 1 chat met iemand, bevalt het, blijf je hangen. Zo niet, ga je naar de volgende.
Ohhhhhhhquote:Op zondag 1 juni 2025 13:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zijn wel altijd wat mensen actief maar is een "18+" site, een klein deel zoekt er gewoon gezelligheid zonder bijbedoelingen maar het merendeel is uit op de 18+ activiteiten
quote:
Is optioneel, niet verplichtquote:
Heb mijn vrouw er 16 jaar terug ontmoet, toen viel dat nog wel mee allemaal.. tegenwoordig zitten er ook betaalde modellen, wel jammer want het huiselijke wat er was, is erdoor wel wat af. Maar het is open in de nacht en vroege ochtend en er zijn mensenquote:
Maar een op een, dat vind ik persoonlijk niets. Het is juist leuk om met meerdere te praten.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb mijn vrouw er 16 jaar terug ontmoet, toen viel dat nog wel mee allemaal.. tegenwoordig zitten er ook betaalde modellen, wel jammer want het huiselijke wat er was, is erdoor wel wat af. Maar het is open in de nacht en vroege ochtend en er zijn mensen
Toendertijd waren er kamers met 1 hoofdcammer waar 8 mensen in konden, volgens mij is dat nu niet meer en moet je ze los tegen komen. Dat is wel jammer ja.. Toen was het met recht samen kopje koffie drinken, muziek luisteren.. het is tegenwoordig wat meer seksueel gericht maar de die hards zijn wel gebleven zag ik vd weekquote:Op zondag 1 juni 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar een op een, dat vind ik persoonlijk niets. Het is juist leuk om met meerdere te praten.
Och wat romantischquote:Op zondag 1 juni 2025 13:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb mijn vrouw er 16 jaar terug ontmoet, toen viel dat nog wel mee allemaal.. tegenwoordig zitten er ook betaalde modellen, wel jammer want het huiselijke wat er was, is erdoor wel wat af. Maar het is open in de nacht en vroege ochtend en er zijn mensen
Goeie ouwe tijdquote:Op zondag 1 juni 2025 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toendertijd waren er kamers met 1 hoofdcammer waar 8 mensen in konden, volgens mij is dat nu niet meer en moet je ze los tegen komen. Dat is wel jammer ja.. Toen was het met recht samen kopje koffie drinken, muziek luisteren.. het is tegenwoordig wat meer seksueel gericht maar de die hards zijn wel gebleven zag ik vd week
Ja, dat dan weer wel hequote:
Precies dat!quote:
Niets voor mij. Ik heb nog niets gevonden om de nacht gezellig kletsend door te brengen als ik niet kan slapen.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toendertijd waren er kamers met 1 hoofdcammer waar 8 mensen in konden, volgens mij is dat nu niet meer en moet je ze los tegen komen. Dat is wel jammer ja.. Toen was het met recht samen kopje koffie drinken, muziek luisteren.. het is tegenwoordig wat meer seksueel gericht maar de die hards zijn wel gebleven zag ik vd week
Gelukkig is het nu meer de vroege ochtend. Jyske krijgt 23.30 de laatste fles en 6 uur meld ze zich weer.. das de laatste 4-5 dagen al wel zo dus we mikken een beetje met de voedingen zodat ze overdag voldoende krijgt voor de laatste voedingquote:Op zondag 1 juni 2025 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets voor mij. Ik heb nog niets gevonden om de nacht gezellig kletsend door te brengen als ik niet kan slapen.
Dus ik slinger netflix wel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |