Snap ik ook niets vanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Elke ploeg die uitgeschakeld is door dit Inter mag zich echt kapot gaan schamen.
Drie goals incasserenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat de enige ploeg die in een finale meer dan 4x gescoord heeft Real Madrid is. En dat werd 7-3 tegen Frankfurt in 1960. Dus ook 4 goals verschil
Dat zou een Italiaanse club nooit overkomen.quote:
Bieden op oude troepquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben mensen hier nog geboden op de inboedel van het oude Cambuurstadion? Kunstgrasmatje, tribunetrappen, koelkasten, alle overgebleven troep is te koop.
Hoeveel zou de prijzenkast opbrengen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben mensen hier nog geboden op de inboedel van het oude Cambuurstadion? Kunstgrasmatje, tribunetrappen, koelkasten, alle overgebleven troep is te koop.
Tribunetrap? Hoe ziet die er bij hen uit?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
ook?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat de enige ploeg die in een finale meer dan 4x gescoord heeft Real Madrid is. En dat werd 7-3 tegen Frankfurt in 1960. Dus ook 4 goals verschil
Metaal, om 'gracht' te overbruggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tribunetrap? Hoe ziet die er bij hen uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |