Explosief, overzicht, zeer fijne trap, doelgericht. "Niet zo goed", haha, een van de meest bizarre takes van de laatste weken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeer goede balcontrole op hoge snelheid.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeer goede balcontrole op hoge snelheid.
Het staat 4-0 dus voorlopig had je niks gewonnenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had geld in moeten zetten met mijn 5-0.
Laatste keer Milan-Barca? Met Savicevicgod.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:33 schreef Nober het volgende:
Meer dan vier doelpunten verschil is nog nooit gelukt in de vinale...
Daarom zet ik ook nooit geld in.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het staat 4-0 dus voorlopig had je niks gewonnen
Daarna kon Cruijff volgens Romario en Stoichkov in de stront zakkengenot.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Laatste keer Milan-Barca? Met Savicevicgod.
FREAKquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:35 schreef Zipportal het volgende:
Heitinga zit voor de tv aantekeningen te maken.
Er staat meer dan vier.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Laatste keer Milan-Barca? Met Savicevicgod.
Daarom ga ik liever naar concerten, daarbij valt amper te verliezen.quote:
Nou, stel je voor dat je naar een Linkin Park concert gaat en er opeens een blond meisje loopt te bleren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom ga ik liever naar concerten, daarbij valt amper te verliezen.
Artiest die niet komt opdagenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom ga ik liever naar concerten, daarbij valt amper te verliezen.
Milan ook in 1989 tegen Steaua.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik bedoel de laatste keer dat het 4 doelpunten verschil was. Maar dat had je al begrepen.
Als het goed is weet je dat van te vorenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou, stel je voor dat je naar een Linkin Park concert gaat en er opeens een blond meisje loopt te bleren.
Werd vastgehoudenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:39 schreef leolinedance het volgende:
Dumbfries kan er vandaag ook niks van.
Wat staat hierquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je iemand hebt die Dumfries wel verdedigt is Inter ruk.
kan er sowieso niks vanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:39 schreef leolinedance het volgende:
Dumbfries kan er vandaag ook niks van.
Na 1900+ bands/artiesten gezien te hebben nog vrijwel niet meegemaakt. Ja een enkel keertje op festivals vanwege ziekte of autopech. Maar dan zijn er nog genoeg andere bands.quote:
Die is 49 ofzo inmiddels.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:42 schreef NLGooner het volgende:
Acerbi heeft het ook niet vandaag hé of is ie altijd zo slecht?
Elke club die dit seizoen tegen PSG gespeeld heeft en niet heeft verloren mag zichzelf wel belonen met een schouderklopje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Elke ploeg die uitgeschakeld is door dit Inter mag zich echt kapot gaan schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |