abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217811473
Voegen in deze tijd totaal niks toe aan de maatschappij. Ze zijn bovendien totaal niet te vertrouwen, gladjakkers zijn het.

Ze wanen zich heer en meester, en zelfs wanneer je hebt getekend behandelen ze je nog als een kakkerlak. Tussentijds nog even bezichtigen om realistische offertes op te vragen, nee, nee.

Weg met makelaren.
pi_217811585
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:02 schreef Roesjesjager het volgende:
Voegen in deze tijd totaal niks toe aan de maatschappij. Ze zijn bovendien totaal niet te vertrouwen, gladjakkers zijn het.

Ze wanen zich heer en meester, en zelfs wanneer je hebt getekend behandelen ze je nog als een kakkerlak. Tussentijds nog even bezichtigen om realistische offertes op te vragen, nee, nee.

Weg met makelaren.
Ja mannow scammers.

Onlangs penthouse voor moeders gekocht, ze was eerst overboden met eigen bedrag 730k zonder voorbehoud van financiering, door bod van 750 (50k boven vraagprijs) met voorbehoud van financiering.

Helaas niet geworden, paar weken later belt de makelaar op, zegt ze dat huis weer beschikbaar is voor en ze graag horen wie nog interesse heeft.

Maar.. ze verklapte wel waarvoor dus vorig bod geaccepteerd werd, als van zo veel moet je bieden om het huis te krijgen. Natuurlijk deed mijn moeder dit wel want ze baalde destijds best wel. Maar zo kom je ook wel aan je prijzen. Oh en ze wilde ook wel heel graag dat ze mijn moeders oude huis konden verkopen. Was ze nog gelukt ook. Uiteindelijk iedereen tevreden daar niet van. (behalve diegene die financiën niet rond kregen)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217811696
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja mannow scammers.

Onlangs penthouse voor moeders gekocht, ze was eerst overboden met eigen bedrag 730k zonder voorbehoud van financiering, door bod van 750 (50k boven vraagprijs) met voorbehoud van financiering.

Helaas niet geworden, paar weken later belt de makelaar op, zegt ze dat huis weer beschikbaar is voor en ze graag horen wie nog interesse heeft.

Maar.. ze verklapte wel waarvoor dus vorig bod geaccepteerd werd, als van zo veel moet je bieden om het huis te krijgen. Natuurlijk deed mijn moeder dit wel want ze baalde destijds best wel. Maar zo kom je ook wel aan je prijzen. Oh en ze wilde ook wel heel graag dat ze mijn moeders oude huis konden verkopen. Was ze nog gelukt ook. Uiteindelijk iedereen tevreden daar niet van. (behalve diegene die financiën niet rond kregen)
Ik zou absoluut niet tevreden zijn met zo'n makelaar. En die zou mijn huis zeker niet kunnen verkopen. Wat een domme stoephoer. Die verkoper ook.

Bah, wat een achterlijke wereld die makelaarswerld. Vieze flikkertjes.
pi_217812003
Het zijn gewoon gangster in nette pakken en met een hoop flauwekulmaniertjes.

Bekijk deze YouTube-video
  zondag 1 juni 2025 @ 08:05:39 #5
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217814380
Legale boeven zijn het
Je bent een waardeloze agent.
pi_217814391
Ik hoor ook de meest rare verhalen tegenwoordig omtrent verkoop/aankoop van een woning. Lijkt echt nergens op hoe sommige makelaars te werk gaan.
pi_217829120
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja mannow scammers.

Hangt er vanaf op welke toon dit wordt gezegd.
Maar inderdaad. Sommige makelaren zijn overbodig. Die zijn er alleen op uit om geld te scoren.

Een vriend van de Onbetrouwbare/Onbereikbare kende iemand die makelaar is. De vriend geilde de Onbetrouwbare/Onbereikbare op met een nieuwe huis dichter bij zijn eigen werkplek. Daar had de Onbetrouwbare/Onbereikbare wel oren naar. Hij zou dan zijn huidige huis verkopen. Maar de fee bleek ¤10.000,- te zijn die de makelaar opsomde. Bleek dus dat de vriend van de Onbetrouwbare/Onbereikbare ook wat wou verdienen omdat hij de makelaar en de Onbereikbare/Onbetrouwbare met elkaar in contact had gebracht.

Op deze manier werd ook de dochter van De Jaffar voor de gek gehouden bij de aankoop van een nieuw huis. Daar was de fee ¤15.000,- omdat er 2 tussenpersonen tussen zaten die dezelfde makelaar en de dochter bij elkaar hadden gebracht (en 1 van die tussenpersonen was weer de vriend van de Onbereikbare/Onbetrouwbare én De Jaffar. En van De Jaffar was deze vriend ook een ver familielid).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')