Teken aan de wand. Laat je omscholen. Leer breien of haken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:09 schreef Rugdopey het volgende:
gister avond ff een potje fc gespeeld (vroeger fifa). alles is woke tegenwoordig en dus ook dit spel. wat denk je speel ik online een potje met een best wel goed team met mannelijken verdedigers. word ik aan alle kanten omver gelopen door een of andere vrouwelijke speler die alle ballen zo in de kruising schiet. heeft betere stats dan de meeste mannen. net alsof dat in het echt zou gebeuren en ieder team waar ik tegen speel heeft vrouwen super irritant. vroeger werd voetbal door mannen gespeeld en g
is het ook maar ze willen dat iedereen zich welkom voelt in het spelquote:
Dat is wel machtig mooi, alleen daardoor zou ik al vrouwenteams gebruiken. Gebeurde dit vaak? Heerlijkquote:Op zondag 1 juni 2025 18:48 schreef StevenHyde het volgende:
Haha, dit jaar geen fifa gekocht, maar vorige fifa wel veel gespeeld en speelde ik ook met een vrouwenteam en moest tegen jongens als ts waar ik na een winstpartij met regelmaat dit soort berichten kreeg
[ afbeelding ]
Gebeurde best vaak ja, heerlijk iddquote:Op zondag 1 juni 2025 18:52 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dat is wel machtig mooi, alleen daardoor zou ik al vrouwenteams gebruiken. Gebeurde dit vaak? Heerlijk
Idd al die viesmad Baudet pijpertjes laten ragequitten.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:52 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dat is wel machtig mooi, alleen daardoor zou ik al vrouwenteams gebruiken. Gebeurde dit vaak? Heerlijk
Faggots voor daddy's is een achterlijke partij.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Idd al die viesmad Baudet pijpertjes boos maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |