quote:Hélène Hendriks vult de komende weken het gat op dat de mannen van Vandaag Inside achterlaten in de programmering. In haar talkshow ontvangt ze wisselende gasten en bespreekt ze de sport en actualiteit van de dag.
Nu de mannen van Vandaag Inside aan een de vakantie zijn begonnen is het aan Hélène Hendriks het gat in de programmering op te vullen. De presentatrice start maandag met de vroege reeks van De Oranjezomer, waarin ze de actualiteit en sport van de dag bespreekt. Dit doet ze met wisselende gasten.
Hélène Hendriks
Hendriks had in de zomer van 2023 veel succes met het programma, ze haalde het zelfs tot de laatste drie programma's van de Gouden Televizier-Ring. Tegenover Shownieuws liet ze weten dat het succes te danken was aan de gasten en dat grote gebeurtenissen zoals de val van het kabinet ook meehielpen. Met het EK voetbal in aantocht zal ze daar veel aandacht aan besteden. Deze reeks loopt tot 13 juni, de dag daarna keert Vandaag Inside terug.
Wanneer is de Oranjezomer op televisie te zien?
De Oranjezomer is vanaf maandag 20 mei van maandag t/m vrijdag om 21:35 uur te zien op SBS6.
https://www.radioviainter(...)n-uit-grolloo-afl-03quote:In deze aflevering hebben de heren het onder andere over De Oranjezomer, het Migratiebeleid, Tom Waes, Ronald Koeman de NAVO en natuurlijk veel meer...See omnystudio.com/listener for privacy information.
Samenvatting? Geen tijd en zin een hele aflevering te luisteren om alleen zn mening over dit talkshow drama te horen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.radioviainter(...)n-uit-grolloo-afl-03
Johan over deze aids.
Ze beginnen er gelijk mee.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:22 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Samenvatting? Geen tijd en zin een hele aflevering te luisteren om alleen zn mening over dit talkshow drama te horen.
Welkom op Fok. Als er toevallig net een mod actief is die zn dag niet heeft en je post niet bevalt, is die weg.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:51 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik zou zweren dat ik hier een paar uur geleden iets zei, maar ik zie mijn post niet meer. Halen ze hier gewoon posts weg zonder iets te zeggen? Zal toch niet?
Help me even. Je valt commerciele TV aan omdat ze zoveel mogelijk kijkers (is hun enige manier van overleven/winst maken) willen trekken. En het is een feit dat je de meeste kijkers trekt met een rechts geluid, die al jaren amper te horen is op TV.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:40 schreef tong80 het volgende:
Het grappige is dat ze Jack van Gelder missen. Omdat rechts geluid ook aan het woord mag komen en hij volgens de normale Nederlander spreekt. Terwijl iemand van links een uitzondering is in Oranje zomer, VI en de epigonen. Mocht je een beetje links zijn moet je schuin aanschuiven en niks over linkse standpunten zeggen maar kusje kroel met Jack. Wierd Duck, de Trump adept Raymond, de Rutgerstichting, Thomas de holle bolle Gijs.. Het is één pot rechts propaganda om meneer de Mol zijn portemonéé te spekken. Verder is het daar één grote incest en nepotisme orgie.
FF nepopisme.
P.S. De NPO is 80 procent rechts.
Moet ik hier serieus op reageren ? Alsof ik Katja Schuurman verwijt dat ze na anale seks ngaat likken bijPatty Brard.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Help me even. Je valt commerciele TV aan omdat ze zoveel mogelijk kijkers (is hun enige manier van overleven/winst maken) willen trekken. En het is een feit dat je de meeste kijkers trekt met een rechts geluid, die al jaren amper te horen is op TV.
En jij vindt dus dat ze naast alle door ons/mijn belastinggeld betaalde linkse indoctrinatie op de NPO, óók de commerciele omroep links moeten houden. Zélfs als overduidelijk blijkt dat de kijkers aantallen dan instorten. Dan weet ik wat je bedoelt
Rechtsgeluid genoeg met ONgehoord Nieuws en online bij blckbx, LighthouseTV, NieuwRechts.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:40 schreef tong80 het volgende:
Het grappige is dat ze Jack van Gelder missen. Omdat rechts geluid ook aan het woord mag komen en hij volgens de normale Nederlander spreekt. Terwijl iemand van links een uitzondering is in Oranje zomer, VI en de epigonen. Mocht je een beetje links zijn moet je schuin aanschuiven en niks over linkse standpunten zeggen maar kusje kroel met Jack. Wierd Duck, de Trump adept Raymond, de Rutgerstichting, Thomas de holle bolle Gijs.. Het is één pot rechts propaganda om meneer de Mol zijn portemonéé te spekken. Verder is het daar één grote incest en nepotisme orgie.
FF nepopisme.
P.S. De NPO is 80 procent rechts.
En WNL, dat qua talkshows op het moment aardig dominant is bij de NPO.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Rechtsgeluid genoeg met ONgehoord Nieuws en online bij blckbx, LighthouseTV, NieuwRechts.
Die hebben tv allang vaarwel gezegd.
Dat is een links VVD programma.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En WNL, dat qua talkshows op het moment aardig dominant is bij de NPO.
Het gaat er iig bovengemiddeld vaak over geld en immigratie, en naar mijn gevoel niet op een linkse toon.quote:
De trieste recfhts extremistische geest komt weer uit z'n eigen orakel. Flikker eens een tyfusst6raal op man. mMet je zogenaamde nOP in VBL voor de CL-Finale. Je deiugt neit.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Rechtsgeluid genoeg met ONgehoord Nieuws en online bij blckbx, LighthouseTV, NieuwRechts.
Die hebben tv allang vaarwel gezegd.
Ha ha ha. Die omroep is opgericht een rechts geluid te laten horen. Het absurde rechtse overgewicht dat de NPO links verwijt. Ha ha haquote:
Censuur zonder een woord van uitleg, dus. Ik weet nou niet eens wat er mis was met wat ik zei. Het gaat hier over De Oranjezomer en over meer of minder linkse/rechte gasten en daar zei ik ook iets over. Wat een rare club is dit dan.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Welkom op Fok. Als er toevallig net een mod actief is die zn dag niet heeft en je post niet bevalt, is die weg.
Ik heb me er allang bij neergelegd, ga er niet over klagen ook, vaak krijg je toch geen reactie dus beter gewoon maar accepteren
De VVD links noemen is het bewijs dat je extreemrechts bent.quote:
1,5 miljoen immigranten erbij met Rutte.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:59 schreef Martinello het volgende:
[..]
De VVD links noemen is het bewijs dat je extreemrechts bent.
Dit kan toch niet? @modsquote:Op zondag 1 juni 2025 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De trieste recfhts extremistische geest komt weer uit z'n eigen orakel. Flikker eens een tyfusst6raal op man. mMet je zogenaamde nOP in VBL voor de CL-Finale. Je deiugt neit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |