Ik begrijp je post niet helemaal. Maar dus ook weer gratis VVD propaganda ?quote:
Het idee is waarschijnlijk dat Johnny blijkbaar denkt dat Bontenbal een VVD'er is en de dame die Bontenbal als premier voorstelt, dus ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet helemaal. Maar dus ook weer gratis VVD propaganda ?
Ik niet. Nu Koot en Bie zijn gestopt is het een prima vervanger.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:38 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Het idee is waarschijnlijk dat Johnny blijkbaar denkt dat Bontenbal een VVD'er is en de dame die Bontenbal als premier voorstelt, dus ook.
Als ik de zoon van een multimiljonair was, zou ik ook liever cocktails drinken op de Bahama's dan de Nederlandse politiek te volgen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik niet. Nu Koot en Bie zijn gestopt is het een prima vervanger.
Net zoals Trump en ons huidige kabinet, Ik geniet ervan. Zo'n Faber is onbetaalbaar. Het moet echter niet te lang duren. Dit kabinet op tijd gestopt. Er moet natuurlijk niet te veel schade worden aangebracht.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oranjezomer is niets meer dan satire ja.
Trump is de ultieme circusclown in mijn ogen. En Wilders denkt ook dat hij net zo'n type is. Ben blij dat het circus de stad heeft verlaten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals Trump en ons huidige kabinet, Ik geniet ervan. Zo'n Faber is onbetaalbaar. Het moet echter niet te lang duren. Dit kabinet op tijd gestopt. Er moet natuurlijk niet te veel schade worden aangebracht.
Johan Derksen had hem misschien nog wel harder aangepakt dan Castricum. Johan heeft in ieder geval zijn ongezouten mening over Stegeman nog gegeven in zijn podcast :quote:Op zondag 8 juni 2025 00:22 schreef GwaiLow het volgende:
Waardeloos dat Johnny die discussie tussen Alberto en Rutger niet door liet gaan. Alberto kreeg nauwelijks de tijd om zichzelf te verdedigen en het allemaal uit te leggen. Heel slecht was dat. Johnny moest heel snel weer door op een ander onderwerp. Ik denk dat Alberto nu al spijt heeft dat hij daar is gaan zitten. Het is jammer dat de heren van VI vakantie hebben, anders had hij daar veel meer tijd gekregen.
Het is natuurlijk een beetje tweeledig. Het moet spannende tv zijn en alles voor de kijkcijfers maar aan de andere kant stelt hij wel misstanden aan de kaak.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dekan beter zo eens Rutte afbranden, dat is pas een stuk stront, maar nee aardige kerel en gaat hij weer op stemmen
![]()
Alberto heeft meer dan 100 jaar gevangenisstraf voor elkaar gekregen, dat is niet niks
Rutte heeft 50.000 mensen de vernieling in geholpen dat is crimineel
En Rutte mocht langskomen in VI om te laten zien dat het zo een aardige kerel was en dat alles buiten zijn schuld om gebeurd was en hup op naar volgende baantje NAVOquote:Op maandag 9 juni 2025 12:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Die zorgboerderij in de provincie Groningen bijvoorbeeld. Die was zonder zijn reportage misschien nog steeds op dezelfde manier gerund.
Hanssie is altijd wel gezellig.quote:
Klopt en als hij niet op de kast wordt gejaagd door Wilfred is hij nog leuk en lief ookquote:
Jij bent echt altijd boos of niet?quote:Op maandag 9 juni 2025 20:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt en als hij niet op de kast wordt gejaagd door Wilfred is hij nog leuk en lief ook
Olcay is daarentegen
Johan Derksen het hoertje van John de Mol noemen was een voltreffer en ook de reden waarom hij haar gecanceld heeft.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ik kan niet tegen mensen die de boel belazeren
Johnny zal haar wel een beurt gegeven hebben en als beloning ditquote:Op maandag 9 juni 2025 21:54 schreef RipCity het volgende:
Wat is dit nou weer voor optreden? En of andere ex on the beach deelneemster die niet kan zingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |