Hij is voor de verandering een keer niet rechts in dit rechtse nest, maar wel warrig, zeg.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:34 schreef Halcon het volgende:
Vreselijk. Johnny de MolRoos Slikster
Kutger
In dit gezelschap is zelfs Ben van der Burg niet heel irritant.
Wat is er dan aan de hand, volgens mij heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het om Paul de Leeuw gaat. Ik denk dat het om iemand gaat waar je het totaal niet van verwacht, en dat daarom de ''schok'' zo enorm groot zal zijn. Bij Paul de Leeuw hebben meerdere mensen de vraagtekens al gezet naar aanleiding van een oude uitzending.
Hij zag er ook uit als een dakloze. Hij is niet rechts, maar hij kan ook gewoon dit niet. Hij heeft natuurlijk ook geen geluk met de mensen aan tafel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:10 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij is voor de verandering een keer niet rechts in dit rechtse nest, maar wel warrig, zeg.
Hij probeert het wel een beetje geforceerd aan de gang te houden allemaal en geforceerd gezellig te doen. Hij heeft voor dit gewoon een stuk minder talent dan Wilfred Genee en zelfs Helene Hendriks.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:30 schreef Eightyone het volgende:
Ik heb het idee dat 'ie Hlf8, een gelijksoortig programma, beter deed. Maar toen leek 'ie gewoon meer ontspannen.
Er is in de tussentijd het een en ander met hem gebeurd, en er staat een hogere druk op dit tijdslot.
Hij moet uit de buurt van kinderen blijvenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef DrDentz het volgende:
Waarom moet iemand ontmaskerd worden die naar een pedofielen hulpgroep gaat? Hij werkt blijkbaar aan zijn probleem, wat moet hij dan, gestenigd worden?
Wim Kieft deed dat toch ook bij zijn drugs verslavingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:28 schreef Tasmaniak het volgende:
Zou een pedo BN'er naar een bijeenkomst met lotgenoten gaan? Mensen gaan praten, desnoods anoniem.
Dat is waar, maar ik zou liever bekend staan als cocaïnesnuiver dan als pedo.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wim Kieft deed dat toch ook bij zijn drugs verslaving
Zo iemand moet je preventief de ballen onklaar maken. Dit is wachten tot ie een kind grijpt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef DrDentz het volgende:
Waarom moet iemand ontmaskerd worden die naar een pedofielen hulpgroep gaat? Hij werkt blijkbaar aan zijn probleem, wat moet hij dan, gestenigd worden?
Dan zou het wel uit zijn gekomen al om wie het gaat.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:28 schreef Tasmaniak het volgende:
Zou een pedo BN'er naar een bijeenkomst met lotgenoten gaan?
Dat denk ik ook. Zou het dan een verzinsel zijn om zijn boek te promoten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zou het wel uit zijn gekomen al om wie het gaat.
Nee, want uit wat hij zegt wordt eigenlijk al duidelijk dat in het boek geen naam en rugnummer staat. Als je het boek om die reden koopt, wordt het een anti-climax.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:29 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zou het dan een verzinsel zijn om zijn boek te promoten?
Zonder het pedoverhaal had niemand het over dat boek gehad of zelfs maar geweten dat het bestond. Het is reclame.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, want uit wat hij zegt wordt eigenlijk al duidelijk dat in het boek geen naam en rugnummer staat. Als je het boek om die reden koopt, wordt het een anti-climax.
Kieft was er open over dat hij wekelijks naar de AA ging. Maar wat is nu het issue. Boek over BNer die pedo is ?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:28 schreef Tasmaniak het volgende:
Zou een pedo BN'er naar een bijeenkomst met lotgenoten gaan? Mensen gaan praten, desnoods anoniem. Goedkoop van Stegeman om zijn boek zo te promoten.
Oh, je was me voor.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wim Kieft deed dat toch ook bij zijn drugs verslaving
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |