Die zou inderdaad vandaag langskomen maar er kwam wat tussen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
Ik dacht dat Alberto Stegeman vandaag langs zou komen bij Oranjezomer, maar dat is dus morgen?
Jammer, ik had juist die uitzending graag meegepakt. Zou mij niets verbazen als ie nu niet meer aanschuift.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Die zou inderdaad vandaag langskomen maar er kwam wat tussen.
Gaat hij dan vertellen dat Paul de Leeuw de pedoseksueel isquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
Ik dacht dat Alberto Stegeman vandaag langs zou komen bij Oranjezomer, maar dat is dus morgen?
Marc van de lindenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gaat hij dan vertellen dat Paul de Leeuw de pedoseksueel is
Ik denk niet dat het om Paul de Leeuw gaat. Ik denk dat het om iemand gaat waar je het totaal niet van verwacht, en dat daarom de ''schok'' zo enorm groot zal zijn. Bij Paul de Leeuw hebben meerdere mensen de vraagtekens al gezet naar aanleiding van een oude uitzending.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan is het Rutte of Borsatoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
Ik denk niet dat het om Paul de Leeuw gaat. Ik denk dat het om iemand gaat waar je het totaal niet van verwacht, en dat daarom de ''schok'' zo enorm groot zal zijn.
Waar gaat dit over ? Is er iemand betrapt ?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ach Johnnyquote:Vandaag Inside zal de rest van de week te zien zijn op SBS 6. Dat stelt mediadeskundige Jordi Versteegden bij Shownieuws.
volgens mij is dit onzin, volgens mij vanavond gewoon weer ons aller Johny terug hoor!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |