Klopt. En helaas zijn bijna alle mods zeer politiek gekleurd, dus als je een mening hebt die daar niet mee strookt sta je al met 2-0 achter. Maar ik heb het geaccepteerd, zoveel post ik toch niet meer.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:00 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Censuur zonder een woord van uitleg, dus. Ik weet nou niet eens wat er mis was met wat ik zei. Het gaat hier over De Oranjezomer en over meer of minder linkse/rechte gasten en daar zei ik ook iets over. Wat een rare club is dit dan.
En vergeet al die EU verdragen niet die onder Rutte werden goedgekeurd/getekend. Rutte was trouwens altijd al zeer links binnen de VVD, maar ik denk dat die user waarop je reageert de clash voor de absolute macht tussen Rutte en Verdonk dan zeer waarschijnlijk niet heeft meegekregen. Dat was toen de ultieme strijd tussen de linkse kant en rechtse kant van de VVD die toen op een heel vieze manier naar Rutte ging.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
1,5 miljoen immigranten erbij met Rutte.
Kijk eens met wie die VVD samenwerkt bij de EU, D66 vast ook rechts...
Er is een ministerie van klimaat en groene groei, heel rechts kennelijk met VVD'er Sophie Hermans.
Daarbij vergeleken ben je al gauw extremer dan extreemrechts zelfs of de VVD gewoon links.
Dat ging helemaal niet om links, dat ging ook niet om rechts maar dat ging juist om recht door zee!quote:Op zondag 1 juni 2025 23:14 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En vergeet al die EU verdragen niet die onder Rutte werden goedgekeurd/getekend. Rutte was trouwens altijd al zeer links binnen de VVD, maar ik denk dat die user waarop je reageert de clash voor de absolute macht tussen Rutte en Verdonk dan zeer waarschijnlijk niet heeft meegekregen. Dat was toen de ultieme strijd tussen de linkse kant en rechtse kant van de VVD die toen op een heel vieze manier naar Rutte ging.
Jawel hoor, dat kan prima. Binnenbroekse rukker.quote:
Dit mag, maar mijn onschuldige postje mocht niet. Zouden die moderators misschien heel veel drinken?quote:Op zondag 1 juni 2025 23:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat kan prima. Binnenbroekse rukker.
Ik snap wel waarom z'n Communicado's-partner ervan door gaat.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Victor Vlam is een heel pedant mannetje
Daarom die brilquote:Op maandag 2 juni 2025 22:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
De wallen van Johnny worden steeds groter..
Enge man.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Victor Vlam is een heel pedant mannetje
quote:SBS 6 dumpt Johnny de Mol, haalt VI terug na kabinetsval: ‘Pijnlijk’
Johnny de Mol wordt keihard van het scherm gehaald nu Geert Wilders de stekker uit het kabinet heeft getrokken. De mannen van Vandaag Inside komen terug van vakantie. “Dit is heel pijnlijk.”
Johnny heeft te weinig persoonlijkheid. Gisteren merkte ik niet eens dat-ie erbij zat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Johnny is veel te woke/links voor Talpa. Maakt er een personality show met alleen maar zijn soort mensen. Dat past niet meer op SBS die toch een rechtsere weg ingeslagen zijn die ze succesvol maakt.
Ik had het teruggekeken en wilde juist zeggen: wat een slimme, goed formulerende en op argumenten discussierende, perfect uit zijn woorden komende, sympathieke man. Die moeten ze echt veel vaker uitnodigen.quote:
Talkshowsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:08 schreef superniger het volgende:
Wat een afgang voor Johnny
https://www.mediacourant.(...)abinetsval-pijnlijk/
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |