SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Gewoon life vandaagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klote, wat lukt er niet? Kan iemand helpen?
Trust nobody![]()
Even theetje makenLet's take the long way home, love is burning slowly
Hmm, dan heeft Lovely helemaal gelijk. Hoop dat het snel morgen is en je beter wakker wordt.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoop het ookquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmm, dan heeft Lovely helemaal gelijk. Hoop dat het snel morgen is en je beter wakker wordt.
Trust nobody![]()
Al nieuws van de meetersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb nog niks gehoord of gelezenLet's take the long way home, love is burning slowly
De verhalen komen morgen misschien pas
Let's take the long way home, love is burning slowly
Vast welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja of vannacht.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ook, dat lees ik dan morgenquote:
Ik lees zelden terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik soms zoals ik al zei gisterenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 31-05-2025 19:22:37 ]Let's take the long way home, love is burning slowly
Lief hommeltje![]()
Zitten best wat hommeltjes op mijn lavendelplant..quote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Ja hier ook. Zit je lekker buiten en dan zoemt dat zo gezellig om je heenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zitten best wat hommeltjes op mijn lavendelplant..Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Mooi iddquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja hier ook. Zit je lekker buiten en dan zoemt dat zo gezellig om je heen
Of vlinders, wespen die uit het waterbak drinkenLet's take the long way home, love is burning slowly
Zullen ze allemaal al gevangen zijn?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
250 miljoen bijen ontsnapt na verkeersongeluk Washington
Maar als bijen bijeen komen...
Down this country road tonight. 🎵
Forum Opties Forumhop: Hop naar: