Ja daarom. Dat zou dan geen probleem moeten zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet op dit tijdstip. Maar als er morgen nog steeds geen warm water is, kan ik het best wel vragen en zullen ze vast wel even een kamer voor me open doen. Nu zijn er natuurlijk al heel wat kamers leeg, omdat er nog maar 10 bewoners van de oorspronkeijke 23 zijn...
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die zou komen..
Omdat het eindelijk begint te regenenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht het wordt donker, mooi moment om nog wat planten te verplaatsen in de balkonbakken, want waarom niet
Whoop whoopquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat het eindelijk begint te regenen
It's da sound of da police!quote:
Dan maar snel gaan slapen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik wil wat rechtzetten. Vanochtend zei ik nog 9 nachtjes slapen, maar het zijn er dus nog 10.
Excuses voor het ongemak en verwarring.
Kan echt niet dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik wil wat rechtzetten. Vanochtend zei ik nog 9 nachtjes slapen, maar het zijn er dus nog 10.
Excuses voor het ongemak en verwarring.
Ik zag het ook aan de overkant van de Rijn flitsen, maar dat zal wel niet deze kant op komen. Zuiden en oosten van Arnhem is volgens mij weer de sjaak.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje gerommel en een flits net. Klein buitje denk ik.
zoals altijdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag het ook aan de overkant van de Rijn flitsen, maar dat zal wel niet deze kant op komen. Zuiden en oosten van Arnhem is volgens mij weer de sjaak.
Je hoort allang in bed te liggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:51 schreef bitterbal het volgende:
Helemaal niet gewend om zo laat nog buiten te zijn
Is het eng?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:51 schreef bitterbal het volgende:
Helemaal niet gewend om zo laat nog buiten te zijn
Ja was op een verjaardagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoort allang in bed te liggen.
Wat heb je vanavond gegeten?
Komt door de rivieren en verhoging in het landschapquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zoals altijd
Maar goed. Was al bijna bang dat ik voor de kat z'n viool het balkon had opgeruimd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |