het leven is te kort om nuchter te blijvenquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
het leven is te kort om nuchter te blijven
je hangt je was buiten in de nacht?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
Oke ik moet niet vergeten dat ik over een half uur mijn was buiten moet hangen.
zal jou eens buiten zettenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
Oke ik moet niet vergeten dat ik over een half uur mijn was buiten moet hangen.
De post waarvan je wist dat die zou komen..quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf dat niet. Dan gaat het geheid regenen.
Ik kan mijn was niet eens buiten hangen...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben trots op jequote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net voor het eerst m'n herbruikbare gft-zak van de HEMA gebruikt en de eerste recensie is positief. En wat ben ik burgerlijk.
Trots op jouquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net voor het eerst m'n herbruikbare gft-zak van de HEMA gebruikt en de eerste recensie is positief. En wat ben ik burgerlijk.
quote:
quote:
Heb een klein afdakje boven de waslijnen, zolang het niet hard waait blijft dat wel droog.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik maar zoeken naar de knop om het op te slaanquote:
ik reken het goedquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer een keer geen warm water hier
Was vorig jaar ook al. Of was dat nog dit jaar.. Had ik gewoon een paar dagen geen warm water. Gelukkig kon ik toen wel douchen op een kamer waar wel warm water was...quote:
Bijzonderquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al. Of was dat nog dit jaar.. Had ik gewoon een paar dagen geen warm water. Gelukkig kon ik toen wel douchen op een kamer waar wel warm water was...
essssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssiequote:
Ettooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
essssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssie
Niet op dit tijdstip. Maar als er morgen nog steeds geen warm water is, kan ik het best wel vragen en zullen ze vast wel even een kamer voor me open doen. Nu zijn er natuurlijk al heel wat kamers leeg, omdat er nog maar 10 bewoners van de oorspronkeijke 23 zijn...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |