Het is zaterdag dus die heeft een nachtje uit.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:09 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft weinig zin om thuis te komen vannacht volgens mij.
Ze is inmiddels terug.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is zaterdag dus die heeft een nachtje uit.
Ja nog niet geïnstalleerd maar dacht in de sale dus laat ik hem maar kopenquote:Op zondag 1 juni 2025 01:13 schreef mschol het volgende:
Parkitect is leuke game hoor @:bitterbal
wel wennen aan al het decoreren
Morguhquote:Op zondag 1 juni 2025 07:40 schreef bitterbal het volgende:
Wilde nog langer slapen maar zat maar te piekeren over de dingen die ik nog moet doen
ja oven schoonmaken. Moet die lijst van zaken invullen voor de woning. en zorgen dat alles goed is voor de bezichtigingen als ik weer weg ben. En de komende dagen heb ik ook elke dag met mensen afgesprokenquote:
Druk leventje dus. Heb je het leven hier niet gemist nu je weer even terug bent?quote:Op zondag 1 juni 2025 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oven schoonmaken. Moet die lijst van zaken invullen voor de woning. en zorgen dat alles goed is voor de bezichtigingen als ik weer weg ben. En de komende dagen heb ik ook elke dag met mensen afgesproken
nee eigenlijk nietquote:Op zondag 1 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk leventje dus. Heb je het leven hier niet gemist nu je weer even terug bent?
Je bent daar al helemaal ingeburgerd. Hoe ben je daar eigenlijk zo terecht gekomen?quote:Op zondag 1 juni 2025 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eigenlijk nietVind het wel leuk om iedereen te zien
vakantie. Wilde vroeger een keer op vakantie maar had niemand om mee te gaan dus toen dacht ik zal ik alleen gaanquote:Op zondag 1 juni 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent daar al helemaal ingeburgerd. Hoe ben je daar eigenlijk zo terecht gekomen?
Zo. Wat een vakantie al niet kan veroorzaken hè. Maar fijn dat het je gelukt isquote:Op zondag 1 juni 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vakantie. Wilde vroeger een keer op vakantie maar had niemand om mee te gaan dus toen dacht ik zal ik alleen gaanMaar waar dan naar toe? Nou Thailand is het ideale land om alleen te gaan dus ticket gekocht , flink tegen @:ltvdk lopen stressen van wat heb ik nou gedaan
maar toch gegaan.
Nou perfectBen elk jaar terug gegaan sindsdien
ja tis gewoon een super makkelijk land om op vakantie te gaan. De thai hebben dat echt heel goed geregeld. Je kan bv ook niet echt verdwalen ofzo omdat er overal mogelijkheden voor je zijn om mee te reizen.quote:Op zondag 1 juni 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo. Wat een vakantie al niet kan veroorzaken hè. Maar fijn dat het je gelukt is
Waarom?quote:Op zondag 1 juni 2025 07:56 schreef mschol het volgende:
ps5 spelletje gekocht via de zaak.. (indiana jones, niet voor mijzelf duidelijk want geen ps5)
krijg ik factuur van 15 ipv 65 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |