En sowieso waren er wel momenten om Yates te lossen in week 1 en 2, daar oogde hij echt niet heel goedquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Met terugwerkende kracht is het terughalen van Bernal en Carapaz (en Del Torro) op Monte Grappa om een geblesseerde Ayuso in de race te houden, en daarmee het probleem van Roglic en Yates op te lossen wel heel leuk geworden.
Daarom moet je ook altijd volle bak doorknallen als er een favoriet lost. En niet, wat ze vaak doen, denken 'oh hij is blijkbaar niet in vorm en dus ongevaarlijk'.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En sowieso waren er wel momenten om Yates te lossen in week 1 en 2, daar oogde hij echt niet heel goed
Maar de Monte Grappa had het verschil echt groot kunnen worden ja, daar had Yates ook niemand meer om te rijden, geloof ik
Klopt, al ging het er toen vooral om dat ze Ayuso ook in het klassement wilden houden en waarschijnlijk niet het vertrouwen hadden dat Del Toro het af zou maken tegen Carapaz (en Bernal) in week 3quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd volle bak doorknallen als er een favoriet lost. En niet, wat ze vaak doen, denken 'oh hij is blijkbaar niet in vorm en dus ongevaarlijk'.
Mja, maar ik vond Ayuso toen al niet heel sterk ogen eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, al ging het er toen vooral om dat ze Ayuso ook in het klassement wilden houden en waarschijnlijk niet het vertrouwen hadden dat Del Toro het af zou maken tegen Carapaz (en Bernal) in week 3
Heerlijke (terechte) rant op McNulty ook. Wat heeft die gast nou allemaal bereikt en gedaan de afgelopen 3 weken?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:54 schreef Faraday01 het volgende:
Thijsje Z is enigszins kritisch op de Emiraten
Buiten de namen heb ik geen idee wat er staatquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sluit niet uit dat er binnenkort een oorlog gaat uitbreken tussen Ecuador en Mexico.
Doe eens een gok.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Buiten de namen heb ik geen idee wat er staat
Oh wacht, deze kop komt uit Ecuador?quote:
'Perjudico' moest ik even googelen, maar, wow.quote:
Majka valt binnen het UAE team het minst te verwijten, die heeft gegaan waar hij voor aan boord is. En dat hij zijn teamgenoot wat support biedt is toch ook begrijpelijk. Achter de schermen had ik als Majka wel een paar mensen flink de waarheid verteld.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
We mogen tegen iemand die heeft verloren niet zeggen dat hij heeft verloren.
Het feit dat ze Del Toro grijs hebben gemaakt had een hint kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh wacht, deze kop komt uit Ecuador?
"De middelmatigheid van Isaac del Toro schaadde Carapaz" zegt mijn Google Translate.
In al die landen zitten ze continu hoog in de emotie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'Perjudico' moest ik even googelen, maar, wow.
Ik dacht dat Peru en Bolivia bekenden stond om hun zoutvlaktes, maar in Ecuador is ook genoeg zout te vinden kennelijk.
Misschien dat hij dat als meest ervaren renner dat vooraf bij de tactische bespreking ook had kunnen melden? Of hele team op sleeptouw nemen om WOUT niet als bruggenhoofd zo ruim vooruit te laten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Majka valt binnen het UAE team het minst te verwijten, die heeft gegaan waar hij voor aan boord is. En dat hij zijn teamgenoot wat support biedt is toch ook begrijpelijk. Achter de schermen had ik als Majka wel een paar mensen flink de waarheid verteld.
Hè.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:35 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DKVDvaTMthR/?igsh=eW0zcXM3ajRjNWNm
Reefed
Majka haal je bij de ploeg als dommekracht niet voor de tactische besprekingenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien dat hij dat als meest ervaren renner dat vooraf bij de tactische bespreking ook had kunnen melden? Of hele team op sleeptouw nemen om WOUT niet als bruggenhoofd zo ruim vooruit te laten?
Weet natuurlijk niet hoe de rangorde is bij UAE
Die kop van Reef en die paar seconden pauze als Yates vraagt wat het verschil is en Reef heel stilletjes 'over 5 minutes' zegt zijn echt heel goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:35 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DKVDvaTMthR/?igsh=eW0zcXM3ajRjNWNm
Reefed
Als we alle renners en ook de staf van UAE op een rij zetten, wie zou je dan eigenlijk wel in willen zetten voor de tactische besprekingen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:40 schreef DIJK het volgende:
[..]
Majka haal je bij de ploeg als dommekracht niet voor de tactische besprekingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |