Overal kussentjesquote:Op maandag 2 juni 2025 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Mag Naomi de styling van het toilet doen?
Ze is ook alleen maar de "bonnetjes mevrouw"quote:Op maandag 2 juni 2025 22:10 schreef Firuze60 het volgende:
Marit weet precies wat delegeren is. Al in het eerste overleg laat ze Victor alles doen.
Dat is toch alleen maar ontvangen van de bonnetjes als alles al uitgegeven is, ze heeft geen enkele begroting ingeleverd, want Victor bestelt al alles.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is ook alleen maar de "bonnetjes mevrouw"
Zij is verantwoordelijk en moet dat ook bijhouden. Dat vergt tijd, en dat "bonnetjes mevrouw"was de denigrerende opmerking van Naomi.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar ontvangen van de bonnetjes als alles al uitgegeven is, ze heeft geen enkele begroting ingeleverd, want Victor bestelt al alles.
Ja ok, maar dan nog, bijhouden en iedereen achter de kont aan zitten om die bonnetjes te krijgen, dat is toch geen overzicht hebben?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zij is verantwoordelijk en moet dat ook bijhouden. Dat vergt tijd, en dat "bonnetjes mevrouw"was de denigrerende opmerking van Naomi.
Geen idee het hele gedoe moet nog beginnen, ik weet wel dat het alles begroten en bijhouden best een klus kan zijn. Zeker met dat zootje ongeregeld als Faisel die in Almere zijn kraan haalt.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan nog, bijhouden en iedereen achter de kont aan zitten om die bonnetjes te krijgen, dat is toch geen overzicht hebben?
Nou in dat eerste overleg met Victor werden er wat bedragen genoemd, stelt geen klap voor.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee het hele gedoe moet nog beginnen, ik weet wel dat het alles begroten en bijhouden best een klus kan zijn. Zeker met dat zootje ongeregeld als Faisel die in Almere zijn kraan haalt.
Volgens mij bedoelde ze de gewone planning en dus ook de indeling van de groepen. Ze kan het gewoon niet hebben dat iemand anders iets bepaald voor haar.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
Nu zegt Naomi dat ook net: "Marit is van de bonnen, gaat zij ook de (financiele) planning op zich nemen was mijn vraag."
Sorry hoor dat ik het toch even voor pruillip opnemen, want dit is geen domme vraag van haar.
Wacht maar totdat iedereen aan haar kop gaat zeiken voor budget.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou in dat eerste overleg met Victor werden er wat bedragen genoemd, stelt geen klap voor.
Ze weet niet eens voor welk bedrag Victor al die mannetjes gaat regelen, dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wacht maar totdat iedereen aan haar kop gaat zeiken voor budget.
Net als E&W trouwens...daar zou ik inmiddels gek van worden van die rommel. Net als van hun geplan trouwens, gaan ze een beetje een maand wachten op een matras.. Ga eerst dreigen en als dat niet werkt, annuleer gewoon die bestelling en koop ergens anders een matras..quote:Op maandag 2 juni 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
En wat bouwplaats betreft moet ik toch Mark (krijg het bijna mijn strot niet uit, want arrogant stuk onbenul) wel een compliment geven, het ziet er keurig opgeruimd en gesorteerd uit itt die mafklappers van F&C, die helemaal verzuipen in de wanorde.
Ja jesus, ook al tenenkrommend en dan zogenaamd assertief vragen om korting, gewoon lachwekkend.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Net als E&W trouwens...daar zou ik inmiddels gek van worden van die rommel. Net als van hun geplan trouwens, gaan ze een beetje een maand wachten op een matras.. Ga eerst dreigen en als dat niet werkt, annuleer gewoon die bestelling en koop ergens anders een matras..![]()
Volgens mij zitten ze er echt niet bovenop als ze dingen/mensen bestellen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |