abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217832837
Wel een joekel van een wespennest (letterlijk dan nu even, haha) bij C&F.
  maandag 2 juni 2025 @ 21:53:47 #102
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217832897
Mag Naomi de styling van het toilet doen?
pi_217832947
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Mag Naomi de styling van het toilet doen?
Overal kussentjes
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 2 juni 2025 @ 21:59:02 #104
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217832959
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Overal kussentjes
En veel goud en zwart. _O-
pi_217832990
Victor tegen tussendoor schreeuwende Naomi: "Als je nou eens even je klep houdt dan.." Kijk, dan is ze wel even stil. :D
pi_217833076
Marit weet precies wat delegeren is. Al in het eerste overleg laat ze Victor alles doen. _O-
pi_217833102
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:10 schreef Firuze60 het volgende:
Marit weet precies wat delegeren is. Al in het eerste overleg laat ze Victor alles doen. _O-
Ze is ook alleen maar de "bonnetjes mevrouw" :{w
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217833136
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze is ook alleen maar de "bonnetjes mevrouw" :{w
Dat is toch alleen maar ontvangen van de bonnetjes als alles al uitgegeven is, ze heeft geen enkele begroting ingeleverd, want Victor bestelt al alles.
pi_217833205
Victor: "JIJ SNAPT HET NIET!" Nee, inderdaad en maar door tetteren, wat een geduld heeft die man.
pi_217833216
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is toch alleen maar ontvangen van de bonnetjes als alles al uitgegeven is, ze heeft geen enkele begroting ingeleverd, want Victor bestelt al alles.
Zij is verantwoordelijk en moet dat ook bijhouden. Dat vergt tijd, en dat "bonnetjes mevrouw"was de denigrerende opmerking van Naomi.
pi_217833262
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Zij is verantwoordelijk en moet dat ook bijhouden. Dat vergt tijd, en dat "bonnetjes mevrouw"was de denigrerende opmerking van Naomi.
Ja ok, maar dan nog, bijhouden en iedereen achter de kont aan zitten om die bonnetjes te krijgen, dat is toch geen overzicht hebben?
pi_217833319
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja ok, maar dan nog, bijhouden en iedereen achter de kont aan zitten om die bonnetjes te krijgen, dat is toch geen overzicht hebben?
Geen idee het hele gedoe moet nog beginnen, ik weet wel dat het alles begroten en bijhouden best een klus kan zijn. Zeker met dat zootje ongeregeld als Faisel die in Almere zijn kraan haalt.
pi_217833350
Nu zegt Naomi dat ook net: "Marit is van de bonnen, gaat zij ook de (financiele) planning op zich nemen was mijn vraag."

Sorry hoor dat ik het toch even voor pruillip moet opnemen, want dit is geen domme vraag van haar.
pi_217833373
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Geen idee het hele gedoe moet nog beginnen, ik weet wel dat het alles begroten en bijhouden best een klus kan zijn. Zeker met dat zootje ongeregeld als Faisel die in Almere zijn kraan haalt.
Nou in dat eerste overleg met Victor werden er wat bedragen genoemd, stelt geen klap voor.
  maandag 2 juni 2025 @ 22:34:02 #115
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217833375
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
Nu zegt Naomi dat ook net: "Marit is van de bonnen, gaat zij ook de (financiele) planning op zich nemen was mijn vraag."

Sorry hoor dat ik het toch even voor pruillip opnemen, want dit is geen domme vraag van haar.
Volgens mij bedoelde ze de gewone planning en dus ook de indeling van de groepen. Ze kan het gewoon niet hebben dat iemand anders iets bepaald voor haar.

Neem aan dat het gehele financiele stuk bij Marit ligt. Whatever een financiele planning dan nog mag zijn.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_217833385
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:33 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou in dat eerste overleg met Victor werden er wat bedragen genoemd, stelt geen klap voor.
Wacht maar totdat iedereen aan haar kop gaat zeiken voor budget.
pi_217833402
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Wacht maar totdat iedereen aan haar kop gaat zeiken voor budget.
Ze weet niet eens voor welk bedrag Victor al die mannetjes gaat regelen, dat bedoel ik.
pi_217833464
Faissal: "We verdelen eerlijk en iedereen werkt mee." Is ie weer een hele dag de hort op geweest. Krijg een beetje boel ergernis aan die breedbekkikker.
pi_217833491
En Maurits is een vieze vuile gluiperd, die een Sywertje doet.
pi_217833521
Maar het was weer genieten *O*
  maandag 2 juni 2025 @ 23:24:27 #121
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217833753
Net terug gekeken... je kunt echt 'mooi' zien hoor vanuit een democratie een dictatuur ontstaat...
Pak een naar land of een organisatie en dit is wat er gebeurt of gebeurd is...
Met Keizer Victor I, Achterbakse Anouk en Miezerige Maurits... (om ook maar een alliteratie te gebruiken.. :{ )

Je ziet gewoon dat Victor door het oneindige tantrum-gedram van Naomi verandert van iemand die met tegenzin toch zijn taak doet, naar een enorm klootzak... ik vrees dat dat deze week alleen maar erger wordt.
Ik ben bang dat me dat wel mijn tv gaat kosten, want ik heb vanavond al bijna de stoel door de tv gegooid toen Naomi weer eens aan het zeiken en manipuleren was... :( :r

Ik hoop echt dat er iemand opstaat tegen de 4 'God's Greatest Gift of Humanity' (citaat van Harm)...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217833781
En wat bouwplaats betreft moet ik toch Mark (krijg het bijna mijn strot niet uit, want arrogant stuk onbenul) wel een compliment geven, het ziet er keurig opgeruimd en gesorteerd uit itt die mafklappers van F&C, die helemaal verzuipen in de wanorde.
  maandag 2 juni 2025 @ 23:32:14 #123
124676 RobertoCarlos
pi_217833805
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
En wat bouwplaats betreft moet ik toch Mark (krijg het bijna mijn strot niet uit, want arrogant stuk onbenul) wel een compliment geven, het ziet er keurig opgeruimd en gesorteerd uit itt die mafklappers van F&C, die helemaal verzuipen in de wanorde.
Net als E&W trouwens...daar zou ik inmiddels gek van worden van die rommel. Net als van hun geplan trouwens, gaan ze een beetje een maand wachten op een matras.. Ga eerst dreigen en als dat niet werkt, annuleer gewoon die bestelling en koop ergens anders een matras.. :P
Volgens mij zitten ze er echt niet bovenop als ze dingen/mensen bestellen....
  maandag 2 juni 2025 @ 23:33:01 #124
124676 RobertoCarlos
pi_217833810
Vond het trouwens wel sportief van Mark dat ie vrijdag gewoon zonder gezeik sorry zei toen ze stiekem op zondag hadden gewerkt.
pi_217833814
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Net als E&W trouwens...daar zou ik inmiddels gek van worden van die rommel. Net als van hun geplan trouwens, gaan ze een beetje een maand wachten op een matras.. Ga eerst dreigen en als dat niet werkt, annuleer gewoon die bestelling en koop ergens anders een matras.. :P
Volgens mij zitten ze er echt niet bovenop als ze dingen/mensen bestellen....
Ja jesus, ook al tenenkrommend en dan zogenaamd assertief vragen om korting, gewoon lachwekkend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')