Nu EISEN ze dat Simon iets terug doet voor Wout bij de Tourquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen die aan het klappen was.
Dit is de overwinning van WOUT, niet van Yates. Dat we het weten.
Boven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaan we boven of onder de 10 artikelen blijven op Sporza?
Het is dat Karrel net heeft bijgetekend (geen leuk nieuws), anders zou je denken dat deze Giro een grote sollicitatie van Jeroen was bij de VRT.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dit is een van de weinige wielermomenten die het echt waard is om terug te kijken, vanaf meteen het begin van de Finestrequote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kon helaas niet kijken en schakel net in. Ik ben sprakeloos.
Die moet nu de sprint aantrekken voor Woutquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu EISEN ze dat Simon iets terug doet voor Wout bij de Tour
Maar ik lees op de top van de Finestre een ruime minuut voor Yates. Hoe dan nu 5,5?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dit is een van de weinige wielermomenten die het echt waard is om terug te kijken, vanaf meteen het begin van de Finestre
Opgave Del Toro. Die stopte maar gewoon met trappen in de afdalingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar ik lees op de top van de Finestre een ruime minuut voor Yates. Hoe dan nu 5,5?
WOUT en een disasterclass van Del Toroquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar ik lees op de top van de Finestre een ruime minuut voor Yates. Hoe dan nu 5,5?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan helaas de post niet meer vinden waarin ik voorspelde dat Yates de Giro ging winnen na zijn overstap naar Visma. De eeuwige cynicus is vaak toch een visionair.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt heel veel zin om S. Yates volgend jaar de Giro te zien winnen bij Visma.
Woutquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die gun ik bezoek van wat kartel-leden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Opgave Del Toro. Die stopte maar gewoon met trappen in de afdaling
Zou er geen Arabier nu aan de lijn hangen om om uitlevering van Del Toro te eisen? Die zien we nooit meer terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:08 schreef Szura het volgende:
En maffioso Mauro G staat straks gewoon te lachen
Eensquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze Giro krijgt van mij een 9/10. Misschien niet helemaal eerlijk omdat het dan op vergelijkbare hoogte staat als de fenomenale editie van 2010, maar in het licht van de laatste jaren een onvergetelijke ronde.
Erg gênant. Je gaat bijna terugverlangen naar Wuyts.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |