Dat.kapsel ontbreekt bij mijquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Niemand kijkt hier naar tenzij pittig kapsel
Wrom? Niks biezonders hoor, gewoon 13 in een dozijnserie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:23 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Kees&CO![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
FrankGENOT
[ afbeelding ]
Gigantische reet had ANNE.
[ afbeelding ]
De beste is uiteraard SONJA!!
[ afbeelding ]
Die heb ik op m'n pinpas laten zetten.![]()
Ik wilde eerst KEES & SONJA erop, maar die werd geweigerd want Kees was een "BNER" en dat mocht niet.
Esther ROORD herkende ze niet.
Stelletje kneuzen
Geen idee. Ik vond trouwens Modern Family wel leuk, omdat er weer een nieuwigheidje in voorkwam.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:51 schreef Marsenal het volgende:
Dit keken wij niet, volgens mijn ouders was dat voor tokkies. Is dit waar?
Ik ook niet. Ik vind dat Nederland gewoon niet zo goed is in het maken van comedyseries. Zelfs niet als het namaak is van Amerikaanse of Britse series.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan het niet beoordelen want ik heb Kees en Co nooit gezien. Maar ik ga niet zo goed op Simone Kleinsma, vandaar.
Geëngageerde mensen keken naar hoogwaardige producties als Flodder, Spijkerhoek, Vrouwenvleugel, Wat schuift 't?, Jambers, Seks voor de Buch, Sexcetera, Camping Pernis.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:51 schreef Marsenal het volgende:
Dit keken wij niet, volgens mijn ouders was dat voor tokkies. Is dit waar?
Rundfunk, New Kids, Jiskefet, er zijn best goede dingen die echt Nederlands zijn. Moet je dan wel met één been het absurdisme in.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind dat Nederland gewoon niet zo goed is in het maken van comedyseries. Zelfs niet als het namaak is van Amerikaanse of Britse series.
Nederland is gewoon veel beter met dramaseries. Oud geld, de fabriek, de stille kracht, zwarte sneeuw, de kleine waarheid enz.
Nederland en humor gaan gewoon niet zo goed samen. Is alleen voor de liefhebbers.
Boeren, scheten laten, neuken, kotsen, vloeken en schelden. Dat was het wel zo'n beetje.
Rundfunk ken ik niet, New Kids vind ik gewoon goor en banaal, Jiskefet is ook drie keer niks.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Rundfunk, New Kids, Jiskefet, er zijn best goede dingen die echt Nederlands zijn. Moet je dan wel met één been het absurdisme in.
Jij hebt het niet begrepenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wrom? Niks biezonders hoor, gewoon 13 in een dozijnserie.
Hoog Jan, Jans en de kinderen gehalte.
Hebben we allemaal al eens eerder gezien.
Married with children.
The Cosby Show
The Brady Bunch
King of Queens
Modern Family.
Ik ben geen broer, ik ben een vrouw.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Deze serie is mijn jeugd broer
Nos-tal-gie
Ik leef met je mee. Mijn jeugd was leuker.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Deze serie is mijn jeugd broer
Nos-tal-gie
Jij bent niet van 46 wel leuke actquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Mijn jeugd was leuker.
Toen hadden we nog hoop op een betere wereld.
Jouw jeugd bestaat voornamelijk uit desillusies.
TS kennen = deze vraag beantwoorden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:51 schreef Marsenal het volgende:
volgens mijn ouders was dat voor tokkies. Is dit waar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |