Dat is niet hoe het werkt - zeker niet als het gaat om schade verhalen. Een Hans of Gregorius is één persoon die op één moment een specifieke uiting doet - tijd. Het wordt al een stuk lastiger als er 20 Hansen zijn die in een groep rondlopen en er 10 Hansen zijn die zich misdragen. Waarvan je niet precies weet of kan vaststellen welke Hans op welk moment het is geweest.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als het zo moeilijk was om mensen aan te pakken waarvan de Staat het echt wilde hadden we geen toeslagenschandaal gehad.
Of geen Hans Teeuwen die zijn huis uit werd gesleept met veel vertoon. Gregorius Nekschot. Etc. Etc.
Kan je wel eromheen lullen, maar dat is hoe het werkt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snooze.
Praat het allemaal nog wat meer recht.
Is voor de goede zaak, immers.
Voor de 'broeders en zusters', die geen broeders en zusters zouden zijn als ze een ander geloof hadden aangehangen.
Oh ik ben niet degene die eromheen lult Mutant.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je wel eromheen lullen, maar dat is hoe het werkt.
Ik heb daar geen zorgen om hoor - ik acht wel uitspraken van bepaalde mensen zorgelijk. Verder heb ik vooral veel vertrouwen in de rechtstaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso schuddebuikend te zien hoe zoveel islamieten ineens zorgen hebben over 'mensenrechten'.
Dat geloof ik meteen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen zorgen om hoor - ik acht wel uitspraken van bepaalde mensen zorgelijk. Verder heb ik vooral veel vertrouwen in de rechtstaat.
Dat kon ook bij de Blokkeerfriezen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt - zeker niet als het gaat om schade verhalen. Een Hans of Gregorius is één persoon die op één moment een specifieke uiting doet - tijd. Het wordt al een stuk lastiger als er 20 Hansen zijn die in een groep rondlopen en er 10 Hansen zijn die zich misdragen. Waarvan je niet precies weet of kan vaststellen welke Hans op welk moment het is geweest.
Best wel. Beetje loopje nemen met de waarheid. Claimen dat relschoppers vier miljoen hebben gekregen met als doel de Uni kapot te maken enzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ik ben niet degene die eromheen lult Mutant.
Ik zeg niet dat er geen instrumentarium is. Ik zeg dat het een stukje ingewikkelder is dan bij de voorbeelden die jij noemde. Het is geen nieuw fenomeen dat bij groepsdelicten het voorkomt dat er niet of maar zeer beperkt vervolgd wordt. Of wil je dat gaan ontkennen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat kon ook bij de Blokkeerfriezen.
Of bij Satudarah. Er is dus wel een instrumentarium.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Best wel. Beetje loopje nemen met de waarheid. Claimen dat relschoppers vier miljoen hebben gekregen met als doel de Uni kapot te maken enzo.
En als je dan geen bron kan vinden het weer gooien op moslims. De bekende stokpaardjes.
Goh, wat een onzin weer.quote:
Ja, ook dat is natuurlijk weer een loopje nemen met de waarheid. Waaruit blijkt dat ze niet vervolgd worden omdat ze voor het 'JUISTE' los zijn gegaan? Heb je daar een bron voor?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik gooi het op je eigen uitspraken en die van je medestanders in de alliantie van selectieve verontwaardiging.
Verder neemt niemand dit soort dodelijk vermoeiend gelul serieus: die types kregen geen 4 miljoen, die types hebben voor 4 miljoen los mogen gaan omdat ze voor het 'JUISTE' los zijn gegaan.
En dat wordt steeds meer mensen duidelijk.
Hoe toxisch, eenzijdig, cultisch en sektarisch dat hele 'pro-Palestina' in NL is.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ook dat is natuurlijk weer een loopje nemen met de waarheid. Waaruit blijkt dat ze niet vervolgd worden omdat ze voor het 'JUISTE' los zijn gegaan? Heb je daar een bron voor?
Die deugkneusjes komen de ummah vooral heel goed uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:17 schreef Richestorags het volgende:
Maar even he. Stel dat ik met 20 kaalgeschoren Hollandse knapen de campus van de UvA zou gaan slopen uit solidariteit met "de Afrikaners".
Agenten bekogel met boterzuur en voor 4 miljoen schade maak. Hoe lang zou het duren voordat het voltallige OM, de halve politiemacht en Halsema zelf als een pitbull achter mij aanzitten?
Om nog maar te zwijgen over alle artikelen die in de media zouden verschijnen over de toename van extreemrechts geweld en het gevaar van extreemrechts.
Next day or sooner...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:17 schreef Richestorags het volgende:
Maar even he. Stel dat ik met 20 kaalgeschoren Hollandse knapen de campus van de UvA zou gaan slopen uit solidariteit met "de Afrikaners".
Agenten bekogel met boterzuur en voor 4 miljoen schade maak. Hoe lang zou het duren voordat het voltallige OM, de halve politiemacht en Halsema zelf als een pitbull achter mij aanzitten?
Om nog maar te zwijgen over alle artikelen die in de media zouden verschijnen over de toename van extreemrechts geweld en het gevaar van extreemrechts.
Ook totaal uit de Nederlandse pers gehouden op het lokale blaadje na in Haarlem die het erg bagatelliserend bracht als ‘protest’: van de week bestormden 100 gemaskerde fanatici (palliewappies) de raadszaal in Haarlem waar een debat werd gehouden. Ze bedreigden en intimideerden de burgemeester Jos Wienen. Ze werden net tegengehouden of de boel werd ook gesloopt. En wie weet wat politici in elkaar getimmerd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:17 schreef Richestorags het volgende:
Hier iets van zeggen is islamofobisch en racistisch.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:26 schreef Homey het volgende:
[..]
Ook totaal uit de Nederlandse pers gehouden op het lokale blaadje na in Haarlem die het erg bagatelliserend bracht als ‘protest’: van de week bestormden 100 gemaskerde fanatici (palliewappies) de raadszaal in Haarlem waar een debat werd gehouden. Ze bedreigden en intimideerden de burgemeester Jos Wienen. Ze werden net tegengehouden of de boel werd ook gesloopt. En wie weet wat politici in elkaar getimmerd.
Een frontale aanval op de democratie. Fascisme letterlijk.
Stel je voor dat wat Nederlandse gasten met Nederlandse vlaggen een raadszaal bestormen met als eis dat de azc dicht moet. Hoe had dan de pers gereageerd? De politie? Het OM?
Das ook een perspectief.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh. Een filering van je wanstaltige duikgedrag.
Hierom gingen o.a. destijds de rellen in Engeland. 2-tier policing en 2-tier media.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:26 schreef Homey het volgende:
[..]
Ook totaal uit de Nederlandse pers gehouden op het lokale blaadje na in Haarlem die het erg bagatelliserend bracht als ‘protest’: van de week bestormden 100 gemaskerde fanatici (palliewappies) de raadszaal in Haarlem waar een debat werd gehouden. Ze bedreigden en intimideerden de burgemeester Jos Wienen. Ze werden net tegengehouden of de boel werd ook gesloopt. En wie weet wat politici in elkaar getimmerd.
Een frontale aanval op de democratie. Fascisme letterlijk.
Stel je voor dat wat Nederlandse gasten met Nederlandse vlaggen een raadszaal bestormen met als eis dat de azc dicht moet. Hoe had dan de pers gereageerd? De politie? Het OM?
Ja, eerst maar eens met bronnen voor je gelul komen. Tot nu toe ruikt het naar een boel stront.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja. Een correcte.
Wacht op jou in F&L
Je blijft de uitnodiging maar negerenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, eerst maar eens met bronnen voor je gelul komen. Tot nu toe ruikt het naar een boel stront.
Ja natuurlijk, denk je dat ik zin heb in theologische discussies? Mijn interesses liggen op een heel ander vlakquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je blijft de uitnodiging maar negeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |