Ik denk het niet, geen ideequote:Op zondag 1 juni 2025 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk wel gapen als je slaapt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Het kan maar gapen is nog één vd grote mysteries van het lichaam.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk wel gapen als je slaapt![]()
Heb je je feestmuts al op?quote:
Die zijn niet te vretenquote:
Nee dat zie ik gewoonquote:
Leuk he dat voetballen en zijn supportersquote:Op zondag 1 juni 2025 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk man, zo'n CL winnen.
Parijs had na de invasie van de Duitsers minder schade geloof ik
Wat heb je daarmee gedaan?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet ik mijn stopcontacten maar eens vervangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem weggehaald.Op maandag 30 december 2024 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt *O*
Tegenaan geplast.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
Eergisteren kwam ik dit tegen bij het klussen.And so the world comes to an end ...............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem weggehaald.
stupidity has become as common as common sense was before
Het was fijn hem gekend te hebben.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
And so the world comes to an end ...............
Ik wel maar die heb ik al heel lang niet meer gehad.quote:
Eigenlijk wel jaquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 1 juni 2025 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel maar die heb ik al heel lang niet meer gehad.
Geen idee, de reclame schoot ineens in mijn hoofd,quote:Op zondag 1 juni 2025 23:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Wat voor viezigs is daarmee dan?
quote:Op zondag 1 juni 2025 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Geen idee, de reclame schoot ineens in mijn hoofd,
na een jaar of 100 dus
Ik zou ook niet weten of ze het hier hebben.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:45 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik moet zeggen dat mijn appie aan de overkant dat spul gewoon ook niet heeft, is ook al heel lang geleden dat ikhetin huis gehaald heb ondertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |