Hier ook bomvolle trein. Over 10 minuten in Breda.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan nu eindelijk zitten, maar ben inmiddels in Breda.
Dot heeft hele grote oren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu ik ook
Wel knap dat je dat kan horen
Sommige mensen hoeven dat niet te eten, die zijn van nature al zoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je een blik bijdehandjes op of zo
Komt goed van pas op de meetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je een blik bijdehandjes op of zo
Doen we er deze ook ffkes bijquote:
quote:
Als ik ergens over moet klagen is het dat ik voor het werk ironisch genoeg geen business class mag vliegenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker reizen voor je werk, dat komt jou altijd wel goed uit toch?
Blommetjesbehang?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
Het behang zit erop. Nu wat plinten plaatsen en dan ga ik vanavond lekker vette hap bestellen nondejuu. Denk Pizza nomnomnom
Ik weet eigenlijk helemaal niet wie je bent, maar je komt ook naar de meetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Sommige mensen hoeven dat niet te eten, die zijn van nature al zo
Op Wouter?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:14 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Hier ook bomvolle trein. Over 10 minuten in Breda.
Maar ik zit wel
Pizza bastognequote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
Het behang zit erop. Nu wat plinten plaatsen en dan ga ik vanavond lekker vette hap bestellen nondejuu. Denk Pizza nomnomnom
A vandaar. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden, maar daarover vast morgen meer.quote:
Ook niet als je zel bijbetaald?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik ergens over moet klagen is het dat ik voor het werk ironisch genoeg geen business class mag vliegen
Hey Marioquote:
Behang!!!!quote:
He bah..quote:
Of op het journaal als het echt uit de hand looptquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A vandaar. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden, maar daarover vast morgen meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |