SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
na had al verteld. maar er was 112 voor me gebeld enzo omdat duizelig balblabla. vorige week. uiteindelijk bij huisarts geweest en suiker wat te hoog. verder weinig echt om zorgen over te maken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee. Maar SwJ is de mod hier.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:05 schreef kree het volgende: [..] 1 mod dus???? het is erger als ik dacht, niet eens overlegd met FA ofzo?
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Waarom niet? Ik ga er wel van genieten hoor.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja dat had je inderdaad al verteld.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
na had al verteld. maar er was 112 voor me gebeld enzo omdat duizelig balblabla. vorige week. uiteindelijk bij huisarts geweest en suiker wat te hoog. verder weinig echt om zorgen over te maken.![]()
Had geen idee waar het over gingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
na had al verteld. maar er was 112 voor me gebeld enzo omdat duizelig balblabla. vorige week. uiteindelijk bij huisarts geweest en suiker wat te hoog. verder weinig echt om zorgen over te maken.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
ja maar blijkbaar niet voor iedereen duidelijk dus vandaar dat ik het nog keer zeg.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Van die suiker wist ik niet, hoe hoog was die dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar blijkbaar niet voor iedereen duidelijk dus vandaar dat ik het nog keer zeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, is een hele stap voor jou hequote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het toch klein beetje spannend
Maar komt vast goed
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vorige week vrijdag gemeten door ambulance was ie 10,3 ofzo. nog niet eens extreem hoog.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van die suiker wist ik niet, hoe hoog was die dan?
gister met huisarts na afspraak 6,3. wat oke is maar aan lage kant.Do what you love, love what you do!![]()
ik hoop dat je een leuke meet hebt Hemaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het toch klein beetje spannend
ik had je graag ontmoet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja joh iddquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is een hele stap voor jou he
Maar komt vast goedUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
6.3 is niet laagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
vorige week vrijdag gemeten door ambulance was ie 10,3 ofzo. nog niet eens extreem hoog.
gister met huisarts na afspraak 6,3. wat oke is maar aan lage kant.
normaal is tussen de 5 en 6Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
volgende keer he allen. dan kom ik wel. t werd dit ff niet. veel plezier jullie.Do what you love, love what you do!![]()
Me2quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat je een leuke meet hebt Hema
ik had je graag ontmoetSmile, it's free therapy.![]()
7quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
6.3 is niet laag
normaal is tussen de 5 en 6Do what you love, love what you do!![]()
naja idd en daarom mss ff dat hele gedoe, het was nu wel weer oke. dus maak me niet zo zorgen. maar als ik weer wat heb moet ik wel huisarts bellen gelijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Een niet-nuchtere bloedsuikerwaarde (een waardemeting van je bloedsuiker nadat je iets hebt gegeten) van onder de 7,8 mmol/l duidt meestal op een normale bloedsuikerspiegel. Een waarde tussen 7,8 en 11 mmol/l kan wijzen op een voorfase van diabetes, terwijl een waarde boven 11 mmol/l diabetes kan suggererenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
vorige week vrijdag gemeten door ambulance was ie 10,3 ofzo. nog niet eens extreem hoog.
gister met huisarts na afspraak 6,3. wat oke is maar aan lage kant.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom ga jij niet?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat je een leuke meet hebt Hema
ik had je graag ontmoetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waarom zet je er dan eerst van die onzin neerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
naja idd en daarom mss ff dat hele gedoe, het was nu wel weer oke. dus maak me niet zo zorgen. maar als ik weer wat heb moet ik wel huisarts bellen gelijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: