Het is wel helemaal VT wonen Japandi hip, hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:18 schreef sigme het volgende:
Ben heel benieuwd hoe dat kleurenpalet uitpakt. Het lijkt mij oorverdovend saai, maar ik ben bepaald geen visionair. En ik twijfel er niet aan dat jullie er iets moois van maken (oftewel het zal niet saai worden of niet saai blijven).
Heel benieuwd naar jullie plannen!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb geen zak verstand van inrichting enzo. Maar ik vind dit wel een gouden topic. Vond ik al, maar we zijn nu zelf ook bezig met (voorzichtig) plannen van een niet standaard aanbouw en dit topic geeft me heel goede inzichten.
Dat was tot en met de 11equote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:29 schreef Seven. het volgende:
(met 80 euro Family korting deze week).
Tot de 17e voor de bureaus (ik ga vandaag halen).quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:32 schreef AnneX het volgende:
Heb je deze site al gevonden qua behang? 🥰
https://wallism.com/nl/explore?t=type%3Amural
Jep, nu is enkel de gewone summersale helaasquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tot de 17e voor de bureaus (ik ga vandaag halen).
Edit: gvd, actie idd afgelopen![]()
. Dan hou ik marktplaats wel in de gaten .
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Jep, nu is enkel de gewone summersale helaas
Ja! Al vind ik aubergine wel heel donker. Ik weet nog niet precies welke tint het moet worden, zal binnenkort eens m'n Sigma waaier erbij pakken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:40 schreef Troel het volgende:
Is burgundy niet ook een beetje aubergine
Denk je dat je genoeg licht binnen krijgt met zwarte shutters? Ik heb op noord en zuid bamboe en lichtgrijze jaloezieën met 4cm lamellen en ik had niet verwacht dat alles er zo donker door zou worden, ook als ze helemaal open staan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja! Al vind ik aubergine wel heel donker. Ik weet nog niet precies welke tint het moet worden, zal binnenkort eens m'n Sigma waaier erbij pakken.
Ja, zeker strak werk weer!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:37 schreef archito het volgende:
Verbouwen levert altijd dit soort gezeik op.😒
Maar strak werk van Six.!
Wij ookquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heel benieuwd naar jullie plannen!
Met de witte 5cm lamellen op het noordwesten en noorden vind ik het inderdaad al serieus veel licht wegnemen. Dus dit is wel een punt van zorg. Het plan is dus om er eerst even mee te leven om te kijken hoeveel licht er zonder shutters in valt. We hebben voor de buitenkant wel zonwering. De achtergevel ligt op het zuiden dus op een zonnige dag verwacht ik wel last te hebben van de zon (ook door de beige zonwering heen).quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Denk je dat je genoeg licht binnen krijgt met zwarte shutters? Ik heb op noord en zuid bamboe en lichtgrijze jaloezieën met 4cm lamellen en ik had niet verwacht dat alles er zo donker door zou worden, ook als ze helemaal open staan.
Mooie basis om mee te beginnen in ieder geval!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij ookWe mogen 150m3 bebouwen, willen 70 maar kunnen minder betalen. We zijn met het ontwerp van de keuken begonnen, dat is voor ons de belangrijkste kamer in huis. Maar verder, geen echte ideeën nog. T.z.t. open ik wel een topic want alle inzichten zijn broodnodig, zelf hebben we er weinig kaas van gegeten.
Ik denk dat even aankijken wel verstandig isquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Met de witte 5cm lamellen op het noordwesten en noorden vind ik het inderdaad al serieus veel licht wegnemen. Dus dit is wel een punt van zorg. Het plan is dus om er eerst even mee te leven om te kijken hoeveel licht er zonder shutters in valt. We hebben voor de buitenkant wel zonwering. De achtergevel ligt op het zuiden dus op een zonnige dag verwacht ik wel last te hebben van de zon (ook door de beige zonwering heen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |