whah jullie weten ik heb geen moeite om eens wat nieuws te openen he? ook aantal die Best nog oke werkte. maar heb ff geen inspiratie nu.quote:
Ach laat je niet ontmoedigenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef kree het volgende:
[..]
whah jullie weten ik heb geen moeite om eens wat nieuws te openen he? ook aantal die Best nog oke werkte. maar heb ff geen inspiratie nu.
Hij heeft een topic lopen dat open is, maar niet looptquote:
owh doe ik ook niet en als ik wat verzin zien jullie vanzelf. maarja heb nu ff niet onwijs zin in.quote:
naaah wat raarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij heeft een topic lopen dat open is, maar niet loopt
lol het loopt wel enzo...als deze dicht is dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij heeft een topic lopen dat open is, maar niet loopt
Voor wat?quote:
totdat uit willekeur het topic dicht gaat en je moet wachten met reageren tot de volgende morgen.quote:
Boeiuhquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
totdat uit willekeur het topic dicht gaat en je moet wachten met reageren tot de volgende morgen.
Ja echt een stormlooptopic.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
lol het loopt wel enzo...als deze dicht is dus.
wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nou dat durf ik te betwijfelen. vind hoop niet zo leuk tegen nieuwe mensen eigenlijk.
ach alsof mij het wat boeit, zoveel topics gemaakt, sommige werkten en sommige niet. hahaha.quote:
je kunt nog steeds niet lezen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
totdat uit willekeur het topic dicht gaat en je moet wachten met reageren tot de volgende morgen.
Zeg dan niet dat dat topic zo goed loopt als DTS dicht isquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:47 schreef kree het volgende:
[..]
ach alsof mij het wat boeit, zoveel topics gemaakt, sommige werkten en sommige niet. hahaha.
Dat had je niet verwacht he?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:48 schreef Puzzie het volgende:
Haha daar is kree weer , kree die hier nooit meer zou komen
ben hardleersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:48 schreef Puzzie het volgende:
Haha daar is kree weer , kree die hier nooit meer zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |