nah ik denk de users zijn wel leuk, het sfeertje soms niet. en hangt echt af van wie er zijn dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zijn er zoveel die roepen niet meer terug te komen of DTS stom te vinden.
Snap alleen dat melden nooit zo, je komt of je komt niet je gaat of je gaat niet. Melden n iet verplicht![]()
Maar je hebt het gisteren of eerste wel een paar keer geroepen.
Maar dan klik je toch op het kruisje en ga je wat anders doen. En dan kom je later terugquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
nah ik denk de users zijn wel leuk, het sfeertje soms niet. en hangt echt af van wie er zijn dus.
Mods? er is maar een mod die het hier bepaald en niet modsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:01 schreef kree het volgende:
en om nog maar te zeggen dit hele nieuwe idee met sluiten enzo op mods inzicht ben ik het al helemaal niet mee eens.
Jij bent echt aan het bolken geslagen de laatste dagen.quote:
Borrelquote:
Hey Borrelquote:
oke en is besloten dan door?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mods? er is maar een mod die het hier bepaald en niet mods
er is F1quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent echt aan het bolken geslagen de laatste dagen.en lapohunten
De mod.quote:
1 mod dus???? het is erger als ik dacht, niet eens overlegd met FA ofzo?quote:
A zo zag je de laatste dagen lekker lapohunten en bolken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is F1
dus dan ben ik toch op FOK
Op naar FB dan maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:01 schreef kree het volgende:
en om nog maar te zeggen dit hele nieuwe idee met sluiten enzo op mods inzicht ben ik het al helemaal niet mee eens.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
1 mod dus???? het is erger als ik dacht, niet eens overlegd met FA ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |