Welke andere legitieme reden zou hiervoor zijn?quote:Op maandag 1 juni 2026 09:50 schreef borisz het volgende:
Het voordeel van vdH was dat hij een naam is en daarom wel wat voor elkaar kreeg.
Alleen was het zn personeel die alles uitvoerde.
Bijl en Hendriks moesten alles zelf doen en waren gewoon goedkoper.
Kortom een bezuinigingsmaatregel.
Maar heel eerlijk. De baan in Milaan, omgeven door groot zwart zeil midden in een congreszaal, was ook niet echt fantastisch.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Tsja het zegt eigenlijk ook wel veel over het schaatsen dat een organisatie niet eens de moeite wil nemen om dat gebeuren te hosten. Dat gezegd hebbende is het natuurlijk belachelijk dat het IOC dit goedkeurt, als je de organisatie krijgt toegewezen ben je imo ook gewoon verplicht om alle sporten daadwerkelijk zelf te organiseren.
Wordt wel echt potsierlijk in 2030.
WC kwalificatie- Thialf
World Cup - Thialf
OKT - Thialf
OS - Thialf
NK - Thialf
.
Die hele ‘Thialf magie’ is sowieso inmiddels al behoorlijk om zeep geholpen door het overvloed aan wedstrijden daar.
En ijsbaan is een exploitatie nachtmerrie. Maar ik had dan voorkeur gehad voor een openlucht of zelfs natuurijs baan. Natuurlijk minder gelijke omstandigheden, maar nu is het gewoon de 397.356e wedstrijd in Thialf met toevallig wat Olympische ringen. Ik vind het waardeloos.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk. De baan in Milaan, omgeven door groot zwart zeil midden in een congreszaal, was ook niet echt fantastisch.
O ik vind het ook waardeloos hoor.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En ijsbaan is een exploitatie nachtmerrie. Maar ik had dan voorkeur gehad voor een openlucht of zelfs natuurijs baan. Natuurlijk minder gelijke omstandigheden, maar nu is het gewoon de 397.356e wedstrijd in Thialf met toevallig wat Olympische ringen. Ik vind het waardeloos.
Is dat niet een beetje inherent aan de Spelen met zoveel tijdelijke venues? Geen idee hoe dat was in Milaan-Cortina verder, maar kan mij herinneren dat het in London ook vaak allemaal tijdelijke tribunes van Johnson steigerbouw b.v. e.d waren. En dat de boel wat je niet op tv zag er nou vaak ook niet bepaald allemaal mooi strak en afgewerkt was.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk. De baan in Milaan, omgeven door groot zwart zeil midden in een congreszaal, was ook niet echt fantastisch.
Ik vond dat juist wel meevallen en een voorbeeld hoe je het kan doen. De baan was snel en sfeer was er ook nog wel. Kost wat knaken maar in vergelijking met het bouwen van een compleet nieuwe baan een schijntje denk ik.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zou mij helemaal niks verbazen als in het contract met het IOC staat dat het VERBOTEN is om een elfstedentocht te organiseren tijdens de OSquote:Op maandag 22 juni 2026 22:03 schreef Faraday01 het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat tijdens de OWS het ijskoud wordt en dat er een elfstedentocht komt op de dag van de 5 of 10k. Dat zal ze leren en dan is de OWS in Thialf even totaal onbelangrijk.
Zou wat zijn dat er een mirakel plaatsvindt en er juist op dat moment twee weken lang strenge vorst is.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zou mij helemaal niks verbazen als in het contract met het IOC staat dat het VERBOTEN is om een elfstedentocht te organiseren tijdens de OS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |