quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:47 schreef Leatherface het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij Brisbane en de Gold Coast?
Is het een soort Australisch Miami, of heeft het meer weg van Melbourne?
WIKIquote:Brisbane is een stad in het oosten van Australië. Het is de hoofdstad van de deelstaat Queensland. De stad is gelegen aan de oostkust van Australië aan de Brisbane River, zo'n 20 kilometer verwijderd van Moreton Bay. Brisbane heeft 2.560.700 inwoners (2020) en is daarmee de derde stad van Australië, na Sydney en Melbourne. Brisbane is vooral bij jonge toeristen populair vanwege de twee grote uitgaansgebieden in de stad. In deze gebieden zijn veel clubs, bars, eet- en uitgaansgelegenheden.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ja laten we naar shithole India gaan
Liever India dan Chili of Indonesië.quote:
Ik vind ze allemaal nietsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever India dan Chili of Indonesië.
India is gewoon heel vroeg op en naar bed, maar nog wel te doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niets
Istanboel, klaar. Gelukkig ook de stad met de beste kans.
Liever weer naar China?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ja laten we naar shithole India gaan
Van die opties toch het liefst Chili, denk ik dan. Maar Indonesië geef ik wel een degelijke kans met z'n nieuwe hoofdstad en alles.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever India dan Chili of Indonesië.
Santiago is qua tijdzone m.i. gunstiger. Dagen van 14:00 - 3:00. India is van 2:30 tot 15:30.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
India is gewoon heel vroeg op en naar bed, maar nog wel te doen.
Maar waarschijnlijk mag je dan in oktober gaan sporten ofzo.
Je hebt nog drie, zeven en elf jaar om je vakantie aan te vragen, boeiend in welke tijdzone het is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Santiago is qua tijdzone m.i. gunstiger. Dagen van 14:00 - 3:00. India is van 2:30 tot 15:30.
Maar goed, na 2028 en 2032 kan het ook niet echt meer slechter.
Zegt meer wat over de rest. India is gewoon een waardeloze plek en Indonisië is net zo goed een prestigedingetje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:25 schreef heywoodu het volgende:
Waarom we nu ineens zouden staan juichen voor Erdogan's prestigedingetje is me ook een raadsel, overigens. Istanbul zal vast favoriet zijn, maar nee bedankt.
Niet iedereen heeft de luxe om zich 2 weken op te sluiten in een bunker zonder ramen waardoor het dag-nacht-ritme niet echt uitmaaktquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt nog drie, zeven en elf jaar om je vakantie aan te vragen, boeiend in welke tijdzone het is.
Waarom precies is India een waardeloze plek? Ik kan me van de afgelopen grote evenementen daar niet heel veel echte problemen herinneren, in tegenstelling tot bijvoorbeeld elk groot multisportevenement in Afrika.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt meer wat over de rest. India is gewoon een waardeloze plek en Indonisië is net zo goed een prestigedingetje.
Voor de kansen van Berlijn zou het ook wel beter zijn als het Santiago wordt. Dan maar een winterzomerspelen.
Nou ja, als je zo'n bijzondere baan hebt dat twee weken vakantie niet mogelijk is (of je hebt kinderen, dat gooit het ook danig in de war gok ik) wordt het lastig ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de luxe om zich 2 weken op te sluiten in een bunker zonder ramen waardoor het dag-nacht-ritme niet echt uitmaakt
#nepfan ik weet het
Belangrijkste: het klimaat. Dit is een plek waar je geen stap kan zetten zonder meteen een liter vocht te verliezen en het valt tevens midden in het regenseizoen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom precies is India een waardeloze plek? Ik kan me van de afgelopen grote evenementen daar niet heel veel echte problemen herinneren, in tegenstelling tot bijvoorbeeld elk groot multisportevenement in Afrika.
Omdat het mijn slaap toekomt. Maar verder, tsja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:25 schreef heywoodu het volgende:
Waarom we nu ineens zouden staan juichen voor Erdogan's prestigedingetje is me ook een raadsel, overigens. Istanbul zal vast favoriet zijn, maar nee bedankt.
Als je de Spelen ooit in een lekker klimaat wilt hebben moet je de Zomerspelen afschaffen, lijkt me. Parijs en Tokyo waren ook tyfusheet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Belangrijkste: het klimaat. Dit is een plek waar je geen stap kan zetten zonder meteen een liter vocht te verliezen en het valt tevens midden in het regenseizoen.
Daarnaast is het gewoon een redelijk geïsoleerde locatie. Het is een beetje alsof je Enschede aanwijst. Dat ze het kunnen heb ik geen twijfel over, maar het is een hele vreemde plek ver van de meer internationaal gerichtte gebieden. Ik kan nog commentaar van de lokalen herinneren waarin een verwijzing werd gemaakt naar een Coldplay-concert dat de hele stad op z'n gat had gelegd.
Gewoon een keer de Winterspelen in Zuid-Amerika doen. Even fuck de regels over maximale hoogte en lekker biatlon en langlaufen boven de 3000 meterquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:55 schreef hhh38 het volgende:
Santiago zou ik het mooist vinden, sowieso heeft Zuid-Amerika te weinig Olympische Spelen georganiseerd.
Istanbul kan ongetwijfeld een prachtig decor zijn, maar als Erdogan dan nog aan de macht is wordt het wel een beetje wanstaltige zelfbevlekking vrees ik. Toch vanwege de setting en tijdzone mijn 2e keus.
Ik was in Parijs. Was tyfuswarm ja, maar het haalt het bij lange na niet met de gemiddelde zomer in die stad.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je de Spelen ooit in een lekker klimaat wilt hebben moet je de Zomerspelen afschaffen, lijkt me. Parijs en Tokyo waren ook tyfusheet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |