Oh vertel?quote:
Mja dan zou ik liegenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh vertel?
Ik hoop dat je zegt: broek gekrompen
Voor de weegschaal?quote:
Als je niet jaloers bent op Monty, wie ben je dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Monty, de enige man ter wereld waar ik chronisch jaloers op ben.
Ik help je alleen maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dat heel ruim en schappelijk, want ik heb niets over de man in kwestie gezegd.
Geldquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geld is simpelweg het antwoord. Banen liggen ook daar niet voor het oprapen.
En ga zo maar door.
Goedemorgen Kree.quote:
Jullie waren okayquote:
Dat ik deze referentie snap zegt wel iets.quote:
Anders had ik daar 10 jaar geleden al gewoondquote:
haha ja was maar grapje. oke als jullie mij beetje kennen. ik doe niet zo moeilijk over uiterlijk. wel over leuk vinden enzoquote:
Ja, in Thailand heeft ze die aan de lopende band. Daardoor liep het niet helemaal uit de hand.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt even een voedselvergiftiging oplopen zodat het er weer af kan
Veel eiwitten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die extra kilo's vliegen er straks af als je gaat trainen ballie. Zou juist even wat extra eten nu.
Oh het was een grapje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja was maar grapje. oke als jullie mij beetje kennen. ik doe niet zo moeilijk over uiterlijk. wel over leuk vinden enzo
nou ben bijna weer in het beloofde land voor voedselvergiftigingenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt even een voedselvergiftiging oplopen zodat het er weer af kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |