Alles kan tegenwoordig.quote:
Al die toetsen kapotquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk eerder arm toetsenbord
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker nu ze horrorfilms maken van Popeye, Bambi en Winnie de Pooh
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles kan tegenwoordig.
[..]
Al die toetsen kapot
Blijkbaarquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles kan tegenwoordig.
[..]
Al die toetsen kapot
GMTAquote:
Je bent in sync met Kaneelquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
GMTA
Veel de laatste tijd. Niet alleen met jou
En van Mickey Mouse ook alquote:
Dan zou ik ook lekker zoals Monty Don de hele dag met de hond in de tuin rondlopen als we toch aan het dromen zijn.quote:
Ik ben met veel mensen in sync.quote:
opzoek naar prins op witte paard dan?quote:
De vraag is hoe die er nu uitziet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik <10 jaar geleden in Portugal woonde voor bijna een jaar zag ik een Portugese vent wel zitten. Die komt eraan. Dus dromen komen uit.
Waarom niet terug naar Portugal dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik <10 jaar geleden in Portugal woonde voor bijna een jaar zag ik een Portugese vent wel zitten. Die komt eraan. Dus dromen komen uit.
Nee kree. Ik ga geen concessies doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:49 schreef kree het volgende:
[..]
opzoek naar prins op witte paard dan?
je zult concessies moeten doen nou eenmaal.
Ik heb nog een recente foto gezien dus komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De vraag is hoe die er nu uitziet.
hmmms dan ga je nooit de ware vindenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee kree. Ik ga geen concessies doen.
"Vrouw met hond zoekt man die alles voor hen wil doen."quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee kree. Ik ga geen concessies doen.
Geld is simpelweg het antwoord. Banen liggen ook daar niet voor het oprapen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom niet terug naar Portugal dan?
Ik vind dat heel ruim en schappelijk, want ik heb niets over de man in kwestie gezegd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Vrouw met hond zoekt man die alles voor hen wil doen."
Die zoek ik ook niet in menselijke vorm dus dat scheelt.quote:
ja kansloos dus? oke weet voor vrouwen is het makkelijker als mannen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Vrouw met hond zoekt man die alles voor hen wil doen."
Monty, de enige man ter wereld waar ik chronisch jaloers op ben.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik ook lekker zoals Monty Don de hele dag met de hond in de tuin rondlopen als we toch aan het dromen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |