Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is ooit een horrorfilm over bloeddorstige konijnen gemaakt. Met cavia's zou het ook kunnen.
Wat heb je te bieden?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik mij weer eens in de dating scène ga begeven.
Er is vast wel ergens een vent of vrouw te vinden die mooi buitenaf woont en het oke vindt dat ik een thuisblijf hondenbezitter word
Boerderijwinkelsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig weertje om alle boerderijwinkels he-le-maal leeg te kopen (en de kringloopwinkel)
Ik ben een goede hondenmoeder.quote:
gehehe hoe vaak ik dit niet dacht en dan afhaak weer.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is vast wel ergens een vent of vrouw te vinden die mooi buitenaf woont en het oke vindt dat ik een thuisblijf hondenbezitter word
Woon je ergens buitenaf?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe hoe vaak ik dit niet dacht en da afhaak weer.
Night of the Lepus, I kid you not.quote:
Kun je ook een beetje goed koken, tomatensoep bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een goede hondenmoeder.
Voor de rest kan ik wel een wasmachine aanzetten en diverse gereedschap bedienen.
huehuequote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een goede hondenmoeder.
Voor de rest kan ik wel een wasmachine aanzetten en diverse gereedschap bedienen.
Nee, hij is hondenvrouw.quote:
Ja nee, ze bedenken veel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Night of the Lepus, I kid you not.
Thee over m'n toetsenbord.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je ook een beetje goed koken, tomatensoep bijvoorbeeld?
Arme thee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thee over m'n toetsenbord.
10 liter.
Hij ... is een hondenVROUW?quote:
Jammer weer dit. Wij die niet buitenaf wonen zijn weer niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk eerder arm toetsenbordquote:
Zeker nu ze horrorfilms maken van Popeye, Bambi en Winnie de Poohquote:
Ik kan best koken ja. Tomatensoep moet wel lukken ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je ook een beetje goed koken, tomatensoep bijvoorbeeld?
wel wat eisen idd.....quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Jammer weer dit. Wij die niet buitenaf wonen zijn weer niet goed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |