Tsjak, zo in de grond.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo uit de la, op de markt
Hops!
Maar misschien identificeert ze zich niet als vrouw!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook een man zijn! Ik ging er hier, heel homofobisch, van uit dat hij getrouwd was met een vrouw.
Sorry!
Ze hoeft niet direct dood ?quote:
Gewoon hen op de bek meppen dan!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar misschien identificeert ze zich niet als vrouw!
"Ja hallo bot meske, doet u mij maar zeven kilo spruitjes"quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo uit de la, op de markt
Hops!
Ik raak echt in de war door die termen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon hen op de bek meppen dan!
Ohhhhh spruitjesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja hallo bot meske, doet u mij maar zeven kilo spruitjes"
Nee, niet direct nee.quote:
Gaat toch vanzelf.quote:
Misschien wel als cavia.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar misschien identificeert ze zich niet als vrouw!
WHIEEEP!quote:
Apies toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met draadjesvlees en simpele gekokte eerpels erbij
Er is ooit een horrorfilm over bloeddorstige konijnen gemaakt. Met cavia's zou het ook kunnen.quote:
Hier zijn er gelukkig geen kinderen in het spel. Maar zo leer je mensen wel kennen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelf product van een vechtscheiding en ik kreeg als kind bepaalde spullen niet mee toen ik van mijn vader naar mijn moeder verhuisde, omdat mijn vader die voor mij na de scheiding had gekocht.
Zo triest kunnen ouders zijn.
Hm.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is ooit een horrorfilm over bloeddorstige konijnen gemaakt. Met cavia's zou het ook kunnen.
Jij kreeg überhaupt nog wat mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelf product van een vechtscheiding en ik kreeg als kind bepaalde spullen niet mee toen ik van mijn vader naar mijn moeder verhuisde, omdat mijn vader die voor mij na de scheiding had gekocht.
Zo triest kunnen ouders zijn.
hoe dan ook gewoon triest (gedrag)quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn er gelukkig geen kinderen in het spel. Maar zo leer je mensen wel kennen.
Stel trauma's in een zakje erbij als bonusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |