Ga jij nu beweren dat ik mijn hond in de berging moet gaan houden?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je eerste nachtjes bij je hond slapen beneden?
Scheelt wel een hoop teken in je oksels.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga jij nu beweren dat ik mijn hond in de berging moet gaan houden?
Het is nog voor tienen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop teken in je oksels.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost sushi nog maar 0,003 cent per stuk.
heb je expres gedaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Excuses, huiskamerklok loopt voor, momenteltje.
Wil je een kopje tomatensoep anders?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Excuses, huiskamerklok loopt voor, momenteltje.
Gwerf.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een kopje tomatensoep anders?
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop teken in je oksels.
Ben je stiekem de onderbuurvrouw van bitterbal?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga jij nu beweren dat ik mijn hond in de berging moet gaan houden?
Dat zou raar zijn tenzij bitterbal hier op het dak woont.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je stiekem de onderbuurvrouw van bitterbal?
Ambar vast ook in dat geval.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn tenzij bitterbal hier op het dak woont.
Maar Ambar en ik wonen straks lekker op de 2e verdieping. Waar Ambar gaat slapen in huis mag Ambar weten. Ik slaap in bed.
quote:
Lastige situatie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet straks meehelpen met verhuizen van een vriend. Alleen hij zit nogal in een vechtscheiding dus hij weet niet zo goed welke spullen hij precies gaat krijgenGaat vast hilarisch worden.
Doe je zo’n ME-outfitje aan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet straks meehelpen met verhuizen van een vriend. Alleen hij zit nogal in een vechtscheiding dus hij weet niet zo goed welke spullen hij precies gaat krijgenGaat vast hilarisch worden.
Uhm niets? Of misschien al het spul dat zij niet wil hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |