Amsterdam is soms net klein Amerika.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Greatest country in the world!
misschien over een paar jaar hebben we dat hier ook wel?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
gehehe stop al, zal serieus doen, sorry kon het niet laten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan iemand kree uit de ballenbak halen ?
Hij wil opgehaald worden en moet een dutje doen.
Katquote:
Namen willen wequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als enkele FOK!kers!
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien over een paar jaar hebben we dat hier ook wel?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amsterdam is soms net klein Amerika.
En dan nog 5 pagina's vol met onzin postenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe stop al, zal serieus doen, sorry kon het niet laten.
Obamacare werkt prima.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aangeraden door onze vrienden van PicNic. Keertje proberen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, alternatieve combi
Nog niet eerder van gehoord
Laat het u smaken
Wie heeft de meeste Fok-baby's?quote:
nou ik. vind het geen onzin ofzo? maar oke wil ook wel serieus doen als iedereen dat doet ook?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan nog 5 pagina's vol met onzin posten
Met bijna alles in het leven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangeraden door onze vrienden van PicNic. Keertje proberen.
Ik wel en kan jij dat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik. vind het geen onzin ofzo? maar oke wil ook wel serieus doen als iedereen dat doet ook?
Aan wortels en seks gedacht gok ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Hele avond schreeuwt ze.
Wat zou die gedaan hebben [ afbeelding ]
*tips visorquote:
Ik ga niks zeggen!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met bijna alles in het leven.
Inb4 vieze opmerkingen.
Sommige mensen zijn ook niet te helpen. Hier in de stad lopen ook aantal figuren rond die altijd wel weer ellende naar zich toe weten te trekken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom drugsgebruikers keihard aanpakken, tandjes laten tuffen en plees laten poetsen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |