Ik zie Bal haar scheenbeen nog wel finaal breken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang ze je niet tegen je schenen trappen is het best wel leuk om te doen.
Of de 4EverBlackEyeheyheyheyhey-show.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen dit wel de grote aqueueueuehhehehehehe -show van maken, als je wil?
het moet vooral fatsoenlijk over eten gaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zitten wel fatsoennormen aan vast.
Wel een goed excuus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie Bal haar scheenbeen nog wel finaal breken.
Beidequote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of de 4EverBlackEyeheyheyheyhey-show.
uiteraard die ik wel aanhou dus? of wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zitten wel fatsoennormen aan vast.
Nee hoeft niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of de 4EverBlackEyeheyheyheyhey-show.
Moeten is dwang en daar houden we niet van.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
het moet vooral fatsoenlijk over eten gaan
Zo meteen kibbeling halen en dan naar de slagerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
het moet vooral fatsoenlijk over eten gaan
Gezellig.quote:
Hmmmmm...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoeft niet.
[..]
Moeten is dwang en daar houden we niet van.
Ja, dat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef kree het volgende:
[..]
uiteraard die ik wel aanhou dus? of wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Pak jij de lapo maar.quote:
Daar zijn we al aan voorbijquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik maar denken dat het de Ambar show is
ja ik ga naar groepsles. Liefst zou ik prive les doen maar daar heb ik niet voor betaald maar kan ik misschien nog over pratenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang ze je niet tegen je schenen trappen is het best wel leuk om te doen.
ik vroeg me even af waarom jouw slager kibbeling verkooptquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo meteen kibbeling halen en dan naar de slager
Trouwens. Je bent dan cavia liefhebber, maar waarom schiet je die arme beestjes uit een kanon? Wat hebben ze jou ooit misdaan?quote:
Over 9 nachtjes kan ik live updates gevenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zijn we al aan voorbij
Kun je niet zo'n zweefteefjescursus doen daar?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ga naar groepsles. Liefst zou ik prive les doen maar daar heb ik niet voor betaald maar kan ik misschien nog over praten
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEplofquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Trouwens. Je bent dan cavia liefhebber, maar waarom schiet je die arme beestjes uit een kanon? Wat hebben ze jou ooit misdaan?
in je glazen bol?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie Bal haar scheenbeen nog wel finaal breken.
Er staat toch EN.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vroeg me even af waarom jouw slager kibbeling verkoopt
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |