doe jij dat maar even CEquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik schrijf wel even een brief naar de Thaise ambassade.
In wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
hij is 2 keer wereldkampioen geweest trouwens
in visahandelquote:
Dan zou ik maar luisteren.quote:
Het oog / ook wil ook watquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
echt geloof me en heb wel eens gepraat over andere meid enzo. who cares? als je lief en aardig bent? ik heb er serieus geen voorkeur in. heb liever iemand met een dikke reet die aardig is en lief als een slanke die ik totaal niet mag.
Ik heb hier echt geen geduld voorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
echt geloof me en heb wel eens gepraat over andere meid enzo. who cares? als je lief en aardig bent? ik heb er serieus geen voorkeur in. heb liever iemand met een dikke reet die aardig is en lief als een slanke die ik totaal niet mag.
Visa Thaiquote:
jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zou ik maar luisteren.
Voor mensen met een dikke reet?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hier echt geen geduld voor
ben die tijd beetje voorbij dat ik daar onwijs om geef.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het oog / ook wil ook wat
@:uitstraling
nou ja wie weet.kan het mij haast niet voorstellenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel heel erg leuk om te doen
Duurt lang eer ze gekeerd zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mensen met een dikke reet?
Mi-ni-maal 500 gram moet ze toch wel wegen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het oog / ook wil ook wat
@:uitstraling
Zolang ze je niet tegen je schenen trappen is het best wel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja wie weet.kan het mij haast niet voorstellen
Kree geeft daar niet om.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duurt lang eer ze gekeerd zijn.
We kunnen dit wel de grote aqueueueuehhehehehehe -show van maken, als je wil?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef aeque het volgende:
Nog even en dit veranderd in de grote kree show chat.
Snel, verander het onderwerp!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef aeque het volgende:
nee das R&P feedback alquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef aeque het volgende:
niet doen dit he, suggesties maken. iedereen mag posten wat ie wil.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef aeque het volgende:
Maar hij moet er wel om heen.quote:
Dat klinkt wel beter ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen dit wel de grote aqueueueuehhehehehehe -show van maken, als je wil?
Daar zitten wel fatsoennormen aan vast.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
niet doen dit he, suggesties maken. iedereen mag posten wat ie wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |