Ja, dus? Misschien een idee om eens een afspraak bij een psycholoog te maken als je je zo schaamt om naar de wc te gaan...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:25 schreef SuperNeger het volgende:
Ja 'even' en vervolgens 3 tot 5 minuten later pas eruit komen. Dan weet de ander ook gelijk hoe laat het is he.
Lijkt mij ook. Als je er een stopwatch bij gaat houden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:27 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ja, dus? Misschien een idee om eens een afspraak bij een psycholoog te maken als je je zo schaamt om naar de wc te gaan...
Leer eens lezenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:22 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Kijk zie je! Iedereen doet het thuis. Maar als je het dus een keer bij iemand anders zoals je partner moet doen. Hoelang duurt dit dan of wanneer heb je 'het gesprek' ?
Klopt 3 of 5 minuten laterquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:25 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja 'even' en vervolgens 3 tot 5 minuten later pas eruit komen. Dan weet de ander ook gelijk hoe laat het is he.
Je doet zelf heel normaal over schijten maar als ze een ruft laat is het bed te klein?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik niet juist, vind het echt goor. 1 keer heb ik haar ook al horen ruften in bed en dat was echt een bonerkiller.
Sommige dingen horen gewoon het daglicht niet te verdragen en poep en kots is daar 1 van.
Juist welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:56 schreef marretak het volgende:
Is wel lekker als de plee niet pal naast je bed staat toch?
Ik heb er twee deuren tussen maar alsnog is het wel heel intiem in een appartement.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:56 schreef marretak het volgende:
Is wel lekker als de plee niet pal naast je bed staat toch?
Ummm ik heb ooit wel eens een enkele maand samen gewoond met vrouw en dan wilde ik ook soms effe muziek op de stereo in woonkamer aanzetten om de mogelijk storende geluiden van het "quacken" iets te dempen? Soms in noodgevallen kan je ook het kraantje van de water tap opendraaien en dat dempt het geluid ook een beetje? Of de plee doorspoelen maakt ook een maskerend geluid?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:10 schreef SuperNeger het volgende:
Ik heb er twee deuren tussen maar alsnog is het wel heel intiem in een appartement.
Het gaat mij niet zozeer om datquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:21 schreef marretak het volgende:
[..]
Ummm ik heb ooit wel eens een enkele maand samen gewoond met vrouw en dan wilde ik ook soms effe muziek op de stereo in woonkamer aanzetten om de mogelijk storende geluiden van het "quacken" iets te dempen? Soms in noodgevallen kan je ook het kraantje van de water tap opendraaien en dat dempt het geluid ook een beetje? Of de plee doorspoelen maakt ook een maskerend geluid?
Wellicht kan je met buren en via een sleutelcopie een deal maken dat de vrouw dan zo nodig bij hen thuis kan kacken , win win?quote:
Ik denk dat dat wel vergezocht is, wel bedankt, jullie reacties zetten me wel aan het denken dat het misschien ook een beetje aan mij ligt. Maar zij doet het zelf dus ook nog niet, dus misschien vind ze het zelf dus ook nog awkward. Ik zal haar binnenkort wel ff appen dat we moeten praten en dan zal ik het onderwerp wel aankaarten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:30 schreef marretak het volgende:
[..]
Wellicht kan je met buren en via een sleutelcopie een deal maken dat de vrouw dan zo nodig bij hen thuis kan kacken , win win?
soms kiezen twee luvers twee apartementjes naast of boven elkaar en maken dan een gat in de muur, zo heb je meer space en kan je elkaar beter vermijden op momenten dat je ruimte nodig hebt?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:34 schreef SuperNeger het volgende:
Ik denk dat dat wel vergezocht is, wel bedankt, jullie reacties zetten me wel aan het denken dat het misschien ook een beetje aan mij ligt. Maar zij doet het zelf dus ook nog niet, dus misschien vind ze het zelf dus ook nog awkward. Ik zal haar binnenkort wel ff appen dat we moeten praten en dan zal ik het onderwerp wel aankaarten.
Wat moeten die wijven dan? Alles ophouden? Dan heb je één grote poep-explosie in je bed als het écht niet meer gaat. Dát is pas vies!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik niet juist, vind het echt goor. 1 keer heb ik haar ook al horen ruften in bed en dat was echt een bonerkiller.
Sommige dingen horen gewoon het daglicht niet te verdragen en poep en kots is daar 1 van.
Hopelijk heb je geen kinderwens..quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Om meerdere redenenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |