Ik doe dat altijd 's morgens en ben sowieso 3 uur eerder wakker dan zij dus dan heb ik alle tijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagt ze nooit eens aan jou of je nooit hoeft te schijten?
Ik niet juist, vind het echt goor. 1 keer heb ik haar ook al horen ruften in bed en dat was echt een bonerkiller.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:06 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ben een groot liefhebber van darmgassen, dus ik ben de moeilijkste niet.
Nee sorry ik respecteer mensen niet die zomaar naar de wc gaan om te poepen als ze moeten. Je wordt gewoon geacht dit 1x per dag te doen (ik zelf altijd 's morgens direct na m'n ontbijt maar wel voor het douchen) puur vanuit het oogpunt van hygiëne.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:17 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon bij het allereerste bezoek. Daar is de wc namelijk voor.
Lijkt me een fijne relatie als je wilt controleren wanneer de ander mag poepen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee sorry ik respecteer mensen niet die zomaar naar de wc gaan om te poepen als ze moeten. Je wordt gewoon geacht dit 1x per dag te doen (ik zelf altijd 's morgens direct na m'n ontbijt maar wel voor het douchen) puur vanuit het oogpunt van hygiëne.
Niks geks aan, is beetje hetzelfde als een discussie over wie de rekening betaalt bij het uit eten gaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me een fijne relatie als je wilt controleren wanneer de ander mag poepen.
Hoe lang blijven dates doorgaans bij je?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Niks geks aan, is beetje hetzelfde als een discussie over wie de rekening betaalt bij het uit eten gaan.
1 dag tot een paar weken of maanden tot soms wel bijna een jaarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe lang blijven dates doorgaans bij je?
Leg mij uit dan hoe het werkt volgens jou oh jij wijze man.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:25 schreef aquawoman het volgende:
Iedere keer weer verrassend hoe simpel jij tegen een relatie aankijkt
Ik begrijp steeds beter dat jij zo naar hele jonge vrouwen toetrekt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:25 schreef aquawoman het volgende:
Ik begrijp steeds beter dat jij zo naar hele jonge vrouwen toetrekt.
Nee, maar jouw manier van denken welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:27 schreef SuperNeger het volgende:
Leeftijd heeft niks te maken met of een vrouw poept of niet.
Dit is wel weer een pareltje hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee sorry ik respecteer mensen niet die zomaar naar de wc gaan om te poepen als ze moeten.
Het wordt toch gezien als onbeleefd. Gasten naar de wc laten gaan is doorgaans iets wat je doet voor de kleine boodschap. Als jij het denkt dat iedereen het 100% prima en normaal en cool vindt dat jij op hun pot gaat zitten schijten dan ben je gewoon een tokkie. Dat doe je alleen bij mensen die je echt goed/lang kent, vandaar dus mijn topic.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:33 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Nee, maar jouw manier van denken wel
[..]
Dit is wel weer een pareltje hoor
Niks geks aan als je Dr. Sheldon Lee Cooper heet misschienquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Niks geks aan, is beetje hetzelfde als een discussie over wie de rekening betaalt bij het uit eten gaan.
Dat is gewoon een teken van slechte planning. Ik heb ook een hekel aan collega's die zitten te schijten op werk. Een beschaafd mens doet dit gewoon 's morgens vroeg op zijn eigen WC. We zijn geen dieren of zo dat je midden in het velt staat en er opeens 5 seconden van ter voren achterkomt dat je moet schijten. Als je een beetje intelligent bent dan plan je dit en hou je er rekening mee want je moet er na ook altijd je kont schoonmaken hè.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:37 schreef Cupfighter het volgende:
Als je moet poepen ga je naar de WC waar je dan bent, ophouden is helemaal niet goed
Wat daar tokkie aan is snap ik totaal niet, wel als je een bende achter laat op het toilet dan ben je een tokkie maar toch niet als je gewoon gaat poepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |