quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echt waar? Misschien dat maar eens proberen dan
Verstandige kinderen gezien de situatie met de boeren vandaag de dag.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen ik jong was haalden we iedere dag een paar liter bij de boer om de hoek. Was lekker, maar de boter die mijn vader van de room maakte, was altijd keihard![]()
Die boeren gingen met pensioen en hun kinderen hadden de boederij verkocht.
Is dat niet koud?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zit vanuit de overkapping in de tuin te typen. De woonkamer is niet meer bewoonbaar momenteel
Eigen boterquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen ik jong was haalden we iedere dag een paar liter bij de boer om de hoek. Was lekker, maar de boter die mijn vader van de room maakte, was altijd keihard![]()
Die boeren gingen met pensioen en hun kinderen hadden de boederij verkocht.
Is nog te doen. Er staat niets meer in de woonkamer nu en de vloer ziet er uit als een maanlandschapquote:
verloopt het naar wens?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is nog te doen. Er staat niets meer in de woonkamer nu en de vloer ziet er uit als een maanlandschap
Dan snap ik de keuzequote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is nog te doen. Er staat niets meer in de woonkamer nu en de vloer ziet er uit als een maanlandschap
Zeker! Gaat nu in hoog tempo. Flink doorbikkelen, maar komt goed. Vóór de bouwvak ligt er een nieuwe vloer inclusief vloerverwarming inquote:
Geen haast, weekend is nog langquote:
na is niet erg, iedereen mag vinden hoe, maar vind topic zo niet leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |