Ik heb al een burcht moeten maken om die chocoladerovers op afstand te houdenquote:
omg!!! je hebt een verrassings traktatie voor de KSC geregeld?! Vandaar al die chocola en bbq en oh wat lieffffffffffquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al een burcht moeten maken om die chocoladerovers op afstand te houden
En dan moet ik zeker ook nog taart gaan halenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omg!!! je hebt een verrassings traktatie voor de KSC geregeld?! Vandaar al die chocola en bbq en oh wat lieffffffffff
Oh en er is ook chocola nou top.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al een burcht moeten maken om die chocoladerovers op afstand te houden
Lief he van hem.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omg!!! je hebt een verrassings traktatie voor de KSC geregeld?! Vandaar al die chocola en bbq en oh wat lieffffffffff
Maar dat ben ik helemaal nietquote:
Goed plan.quote:
Z'n zoon.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Speelt Neeson Frank Drebbin?? Of hebben ze een andere naam gekozen??
Hij zette zichzelf in Ted ook goed te kakken. Zelfde regisseur ook. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet helemaal wat ik daarvan moet denken...
liam neeson zie ik door die taken films o.a. als een soort badass, niet bepaalde een komedie type
Ettoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ettooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
moe maar voldaan want heerlijk gewerkt. en zo direct doezelen met vlinderquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
* slijpt mes en pakt kruidenboter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |