Ja, denk dat bloemkool dan toch lekkerder is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was het toen in de oven met aardappeltjes en champignonroomsaus
naja boeie. zo erg verhaal is het niet, denk zelfs nog geschikt voor kleine kinders.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertel maar niet
* vertelt het toch
Ok.
Hier hebben we geen consent voor gegeven hoor!
Welke?quote:
En heel veel kruidenboter.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minimaal 500 gram
"Het ook wil ook wat."
Ja, vind dat wel boeienquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
naja boeie. zo erg verhaal is het niet, denk zelfs nog geschikt voor kleine kinders.
Patatjes erbij.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En heel veel kruidenboter.
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Patatjes erbij.
Groene gegrilde asperges met knoflooooooooook.
En cola uit een flesje.
ik ook wel en daarom vertel ik ff. haha Komop zeg zo erg is het ook allemaal,aal weer niet.quote:
Overal consent voor vragen toch.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, tegenwoordig moet je consent vragen...
Jammer @:kree mag niet...
Met wat erbij?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
Straks eens kijken of de AH nog een beetje grote aardappel verkoopt, kan ik die vanavond lekker poffen tussen de kolen
[/quote]quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook wel en daarom vertel ik ff. haha Komop zeg zo erg is het ook allemaal,aal weer niet.
[..]
Ben jij tegen de woke samenleving?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal consent voor vragen toch.
"Mag ik je handje vasthouden?"
"Mag ik je zoenen?"
"Mag ik je livestreamen op FOK! terwijl je genomen wordt door 3 man tegelijk?"
Het moet niet gekker worden met deze woke samenleving.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
Straks eens kijken of de AH nog een beetje grote aardappel verkoopt, kan ik die vanavond lekker poffen tussen de kolen
Geen biologische boer daar in de buurt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
had gisteren ook weer cola uit een flesje. Verval weer in mijn oude verslavingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Patatjes erbij.
Groene gegrilde asperges met knoflooooooooook.
En cola uit een flesje.
Met extra PFAS in je aardappel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen biologische boer daar in de buurt?
hahaha wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal consent voor vragen toch.
"Mag ik je handje vasthouden?"
"Mag ik je zoenen?"
"Mag ik je livestreamen op FOK! terwijl je genomen wordt door 3 man tegelijk?"
Het moet niet gekker worden met deze woke samenleving.
Ja, maar dat is zo lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had gisteren ook weer cola uit een flesje. Verval weer in mijn oude verslaving
aioli is zo lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik even naar de bakker. Een lekker stokbroodje halen voor de lunch straks.
We hebben nog wat hummus, dus dat komt goed. Misschien wat aioli meenemen voor de kleine. Die vindt dat altijd geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |