Nee, mag niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:19 schreef kree het volgende:
[..]
hohohoho. LOL
knabbel ik toch liever aan die van jou.
Ik heb het een keertje geprobeerd door de bloemkool in een ovenschotel met gehakt te vervangen door broccoli, was geloof ik geen succes neequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer het maar eens, er zitten bepaalde enzymen in dat gehakt die de broccoli aanvallen waarna deze zich verdedigd met een soort zachte bloemkoolachtig smaakje en GFT-bak in-augustus-achtige geur.
Ja, weet je wat ook (geld) verliezen is?quote:
Je bent zelluf.quote:
Hoezo niet? Kan toch lekker zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het een keertje geprobeerd door de bloemkool in een ovenschotel met gehakt te vervangen door broccoli, was geloof ik geen succes nee
Nee doe maar niet, er lezen hier kleine kiendjes mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:21 schreef kree het volgende:
ik heb verhaal over en knabbel; enzo, maar durf niet te vertellen
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna op de rapporteerknop geduwd, ipv de reageerknop
quote:
Die reactie slaat nergens op.quote:
Ha kijk, een medeslachtoffer en medestanderquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het een keertje geprobeerd door de bloemkool in een ovenschotel met gehakt te vervangen door broccoli, was geloof ik geen succes nee
Ja was het dus nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kan toch lekker zijn
@kree je mag op Kaneel z'n vinger knabbelenquote:
Deze hele SC niet, dus past preciesquote:
Ik geef hier geen consent voor, 4ebebequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:kree je mag op Kaneel z'n vinger knabbelen
Ja ik weet niet hoe je het verder klaargemaakt hebt, maar een teriyakisaus klinkt beterquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was het dus nietMisschien een keer een andere manier van combineren proberen, gewoon lekker wokken met teriyakisaus ofzo
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze hele SC niet, dus past precies
quote:
Oh ja, tegenwoordig moet je consent vragen...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef hier geen consent voor, 4ebebe
mwaha zo erg was t niet. vertel maar gewoon.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, er lezen hier kleine kiendjes mee.
*kree teleurgesteld afdruipen en klagen gaat in DTSquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef hier geen consent voor, 4ebebe
Minimaal 500 gramquote:
Vertel maar nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef kree het volgende:
[..]
mwaha zo erg was t niet. vertel maar gewoon.
kijk ik ben niet heel veel keer echt verliefd geweest. maar oke keertje wel. en vond het helemaal leuk allemaal. en gingen we uit naar optredens enzo. enne weet niet meer hoe ging. maarja beetje zoenen enzo. en. oorlel ff kanabbelen enzo toen. Hahahaha
oke de meest geile seks gehad erna toen we thuis waren. maarja. eigenlijk best raar enzo, maar is in verliefdheid enzo dingen doen.
Volgens mij was het toen in de oven met aardappeltjes en champignonroomsausquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe je het verder klaargemaakt hebt, maar een teriyakisaus klinkt beter![]()
Of sojasaus/vissaus/oestersaus en dan met knoflooooooook
Tijd voor je pilletje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef kree het volgende:
[..]
mwaha zo erg was t niet. vertel maar gewoon.
kijk ik ben niet heel veel keer echt verliefd geweest. maar oke keertje wel. en vond het helemaal leuk allemaal. en gingen we uit naar optredens enzo. enne weet niet meer hoe ging. maarja beetje zoenen enzo. en. oorlel ff kanabbelen enzo toen. Hahahaha
oke de meest geile seks gehad erna toen we thuis waren. maarja. eigenlijk best raar enzo, maar is in verliefdheid enzo dingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |