SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Hopjesvla?quote:
Schrijf een verslag terug over wat het met je doetquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:48 schreef Crack_ het volgende:
Mag ik weer even gefrustreerd raken dat het verslag van mn therapeuten waar ik nu al op wacht sinds januari en wat in mei zou komen (want ik had geklaagd dat het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg overdreven lang duurt), er nog steeds niet is
echt, fucking irritant
Nee de snoepjesquote:
Haagse?quote:
Die heb ik al heel lang niet meer op volgens mijquote:
Wel met een passend gifje erbij?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:50 schreef Crack_ het volgende:
Oke fuck it, heb een 'Wanneeeeeer![]()
' gestuurd naar therapeut op een bericht in maart 'dat het er aan komt'
HALLOOOOHOOO
Haagsequote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Haagse?
Of Hopjes uit Toen Was Geluk nog heel gewoon??
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik al heel lang niet meer op volgens mij
nee, want denk niet dat het zin heeftquote:
Is ook raar dat het zó lang moet durenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, want denk niet dat het zin heeft
maar denk er nu wel serieus over na om mn afspraak te cancelen want 'kun je aan het verslag werken'. En het frustreert me omdat het een waterval was van 'we denken dit en dit' en dat ik zei 'ik moet dit even verwerken en rustig nalezen'
en vervolgens duurt het al zes maanden voordat ik het gesprek wat we toen hadden op papier zou krijgen? ik snap het gewoon niet
Dat duurt idd te lang. En dat je er zelf dan nog achteraan moet....quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, want denk niet dat het zin heeft
maar denk er nu wel serieus over na om mn afspraak te cancelen want 'kun je aan het verslag werken'. En het frustreert me omdat het een waterval was van 'we denken dit en dit' en dat ik zei 'ik moet dit even verwerken en rustig nalezen'
en vervolgens duurt het al zes maanden voordat ik het gesprek wat we toen hadden op papier zou krijgen? ik snap het gewoon niet
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook raar dat het zó lang moet duren
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat duurt idd te lang. En dat je er zelf dan nog achteraan moet....
Halloooohop?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:50 schreef Crack_ het volgende:
Oke fuck it, heb een 'Wanneeeeeer![]()
' gestuurd naar therapeut op een bericht in maart 'dat het er aan komt'
HALLOOOOHOOO
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]doet me goed
![]()
en thanks voor het aanhoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |