Goedkoper dan vlees..quote:
@kree wélquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net een fles rum gehaald en rook ik niet
Uitvaart van opa mogen we nog 1400 op bijleggen dus dat valt ook tegenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
Stoppen met leven, dan bespaar je pas geld
Braadworst is vaak wel goedkoop.quote:
Win win situatie dusquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Braadworst is vaak wel goedkoop.
En supervet.
Goeie reden om een glas rum in te schenkenquote:
Dit ja en als nabestaanden een "leuke" uitvaart willen, is dat voor hun eigen rouwproces en dan betalen ze het maar lekker zelf.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ze tyfen mij maar bij het grofvuil als het zo ver is
Nou ja, je woont op Zuid dus gewoon de straat op.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
Is nog een verassingquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
Gefeliciteerd nu mag je een sticker!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb zojuist een tafelvoetbalpotje gewonnen terwijl ik in mijn eentje speelde tegen 2 tegenstanders
Ik speel ook altijd tegen tegenstandersquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb zojuist een tafelvoetbalpotje gewonnen terwijl ik in mijn eentje speelde tegen 2 tegenstanders
Laat mij raden de prijs was een pak bstgnkknquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
Het gaat erom dat ik met een man minder speelde. Dat verdiend op zijn minst een sticker of een doos bastognekoekenquote:
Ohnoesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Uitvaart van opa mogen we nog 1400 op bijleggen dus dat valt ook tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |